Citat:
Ursprungligen postat av Upfuck
Föredrar personligen Amumu, mest på grund av ultin som är riktigt bra, men också att han gör riktigt bra med skada för att vara tank, med despair (gråtandet). Tycker han är snabbare än vad Nunu är i jungeln också.
De fyller inte riktigt samma roll. Amumu's ulti är starkare i teamfights, men Nunu är en betydligt bättre jungler. Kan sno saker bättre, är nästan alltid på full hp, bra ganks, osv.
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Eller bara dasha, flasha, springa osv ut från den.
Försöker de springa ut kan man binda, stunna eller taunta dem, eller något annat. Flashar de har de förlorat en Summoner Spell som har väldigt lång cooldown.
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Leblanc är galet op nu eller?
Det tycker jag inte. Hon är väldigt tung att lana mot men late game börjar hon tappar rätt mycket. Tycker att hon är ganska bra, men OP, nja. Vet inte om jag tycker att någon mage är OP i nuläget.
För övrigt. Jag har några gånger refererat till high elo-friends. Idag körde några av dem (de bästa) Ranked 5v5. De mötte YellOwStaR, SurvoOlt, Alth0r, Linak och kujaa. Motståndarna fick sig en hård kamp (jag kollade på Linak's stream, hehe) innan de vann. Ändå kul att folk jag känner fick möta sådana högrankade spelare. YellOwStaR är just nu på Solo Queue Rankad 1:a, SurvoOlt 2:a.