Seriöst, möter man ett helt lag med CC, köp Mercs. Jag struntar i om du behöver berserker greaves för att göra L337 damage, du dör alldeles för fort för det.
Sjukt irriterande ny "bugg", står att jag angett fel lösenord. Går det att lösa eller är det bara vänta ut det?
Eller också börjar jag bli så gammal så jag får skaffa glasögon.
Bara skriva in igen till det funkar, eller starta om klienten. Är nått knas i spelfilerna som gör att det ibland inte känner igen om du är US eller EU eller nått.