2011-03-01, 18:50
  #6277
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
Ah okej!
Men då måste man köpa den inför varje spel?

Nej, om du köper en hjälte så har du den för alltid.
Efter varje game så får du 50-140 ip beroende på längd och vinst/förlust.
2011-03-01, 18:51
  #6278
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Jag lirade det ju innan idag :S

Burkar bara vara att starta om klienten så funkar det.
2011-03-01, 19:01
  #6279
Medlem
deprecations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Nej, om du köper en hjälte så har du den för alltid.
Efter varje game så får du 50-140 ip beroende på längd och vinst/förlust.

Då förstår jag !
Är den karaktären alltid tillgänlig när man köpt den?
2011-03-01, 19:01
  #6280
Medlem
l0ls avatar
När i helvete kommer patchen då?
2011-03-01, 19:30
  #6281
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Nej, om du köper en hjälte så har du den för alltid.
Efter varje game så får du 50-140 ip beroende på längd och vinst/förlust.

Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
Då förstår jag !
Är den karaktären alltid tillgänlig när man köpt den?


Hahah Du är för skön.. Ja den är alltid tillgänglig.
2011-03-01, 19:38
  #6282
Medlem
Sjukt irriterande ny "bugg", står att jag angett fel lösenord. Går det att lösa eller är det bara vänta ut det?

Eller också börjar jag bli så gammal så jag får skaffa glasögon.
2011-03-01, 19:49
  #6283
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
För att det är ett nytt account?
Då skriver du det så vi vet
2011-03-01, 20:16
  #6284
Medlem
Seriöst, möter man ett helt lag med CC, köp Mercs. Jag struntar i om du behöver berserker greaves för att göra L337 damage, du dör alldeles för fort för det.
2011-03-01, 20:18
  #6285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l0l
När i helvete kommer patchen då?

Antagligen går servrarna ner i natt klockan 1 som vanligt på onsdagar, brukar vara tillbaka runt 9-12 på förmiddagen.
2011-03-01, 20:32
  #6286
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Sjukt irriterande ny "bugg", står att jag angett fel lösenord. Går det att lösa eller är det bara vänta ut det?

Eller också börjar jag bli så gammal så jag får skaffa glasögon.


Bara skriva in igen till det funkar, eller starta om klienten. Är nått knas i spelfilerna som gör att det ibland inte känner igen om du är US eller EU eller nått.
2011-03-01, 20:42
  #6287
Medlem
deprecations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Hahah Du är för skön.. Ja den är alltid tillgänglig.

Okej härligt !
2011-03-01, 20:45
  #6288
Medlem
deprecations avatar
Men hur vet man om det är en Tank klass eller inte? Eller är alla melee tanks?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in