Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Brukar inte hålla med dig alltför ofta Sylian, men du har så rätt dem 2-3 sista sidorna.
Hah, ojdå. Det är bara att säga till om du inte håller med mig om saker, förutsatt att det gäller mer "objektiva" saker inte subjektiva som "Jag tycker Sion är rolig att spela" eller liknande. Kan vara nyttigt att få sina idéer ifrågasatta. I vissa fall tar det ett tag innan jag hinner se hur en nerf/buff har påverkat en karaktär, eller hur man kan bygga en karaktär på ett annat sätt så att den blir mycket starkare än tidigare. Vissa karaktärer överskattar jag troligen medan jag underskattar andra. De tre bästa karaktärerna i nuläget skulle jag nog säga är Shen, Janna och Ashe. Kan man spela dessa karaktärer väl kan man tillföra så mycket för laget. För min del är jag inte alls särskilt bra på Ashe, har någorlunda men inte jättebra koll på Janna (var ett tag sen sist) och har väl en ungefärlig koll på Shen. Shen är en av de få karaktärerna jag vågar spela när jag kör med mina high elo-friends, men jag är medveten om att det fortfarande finns mycket förbättringspotential, hehe.
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Vi kan dra ett botgame sen så kan jag visa dig lite Tryndacritts och hur han fungerar, bara dra ett PM.
Inte någon vits. Att äga bots bevisar ingenting, de vet inte hur man kontrar Tryndamere. Tryndamere är inte heller värdelös, men han är väldigt betonad på late game och att fienderna inte kan kontra honom väl. Sen handlar det också om jämfört med andra, väldigt många andra karaktärer är bättre än Tryndamere. I mina ögon är det bara ett fåtal melee dps som är sämre än honom. Jag skulle nog säga att Jax och Master Yi är det. Tredje sämst av melee dps är inte så jättebra.
Citat:
flaxberg: Lite kul att du körde en ranked match förut med Wickd och en tryndamere i ditt lag, hmmm...
Faktiskt, jag tror jag får kolla på matchen och se hur han spelar. Motståndarlaget hade Dr. Mundo och Master Yi, så helt optimala var inte de heller.
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Under level 30 och i låg ELO är han riktigt bra

Jag minns när man var ungefär Summoner level 10 och mötte Tryndamere, det var lite läskigt faktiskt. Tror jag fortfarande körde Heal/Ghost då, haha. Å andra sidan så misslyckades de ibland med att aktivera ultin i tid, så... Han var mest farlig för att man inte visste hur man skulle kontra honom.