2011-02-04, 20:18
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Börjat spela LeBlanc... rolig hjälte Otrolig burst.
men sjukt fragil... Behövs ju inte mycket för att döda henne precis, känns som att en av fjärilarna som är med i spelet för designens skulle kunna döda henne...
2011-02-04, 21:50
Medlem
Deedles avatar
Någon som kan säga hur man lirar som melee mot range på sin lane? Helt sjukt vad man blir körd i baken, ända sättet för mig att få lite minions är vid mitt torn men ändå så står apan och harrassar mig
2011-02-04, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Någon som kan säga hur man lirar som melee mot range på sin lane? Helt sjukt vad man blir körd i baken, ända sättet för mig att få lite minions är vid mitt torn men ändå så står apan och harrassar mig

Byta lane alternativt dansa lite runt tornet och jungla brukar funka. Jag vet att vissa som är bra på det aldrig kommer bli träffade av tornet och fortsätta harassa dig men det är då man byter lane.
2011-02-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersfjanten
Hahahaha! Du ger aldrig upp va? Nej men det beror ju på hur man spelar henne också. Så det finns olika builds och olika spelsätt!
Givetvis finns det olika builds. Definitivt. Vill du köra med Doran's Ring så får du göra det.

För övrigt undrar jag om någon kan förklara varför man kör AP Ashe i ett Normal Game. Den enda skillen som scalar med AP är hennes ulti... Och den 1/1. Seriöst. Ibland lönar det sig inte att släppa in randoms i laget.

För er som inte vet så finns här en trevlig sida där man kan läsa om Items, Champions och övrigt. http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/League_of_Legends_Wiki
2011-02-04, 23:35
Medlem
Har nu lite rp jag hade tänkt köpa upp. Har nästan alla roliga gubbar i spelet och har börjat fundera på teemo och malphite, frågan är då om man tröttnar på de direkt eller om det är gubbar man kan nöta lite?
2011-02-04, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sMiz
Har nu lite rp jag hade tänkt köpa upp. Har nästan alla roliga gubbar i spelet och har börjat fundera på teemo och malphite, frågan är då om man tröttnar på de direkt eller om det är gubbar man kan nöta lite?
Funderat på att köpa en Rune page? Betydligt mer priseffektivt.
2011-02-04, 23:58
Medlem
pjalles avatar
Tycker AP Teemo aldrig blir gammalt... älskar hans svampar. Man får sån otrolig map control.
2011-02-05, 00:09
Medlem
Jag har stött på ett till problem nu, hur gör ni för att kommunicera med folk som inte kan engelska ? Försökte precis prata med mitt team men fick inget svar, efter att ha frågat runt lite i /all var det en kille som skulle försöka skriva på ryska och det gick visst fram, och alla i mitt lag började skriva med honom men inte när jag skrev. Och då slog det mig precis att man inte behöver kunna ett endaste ord engelska för att spela det här spelet, till och med rösterna går ju att få på andra språk.

Google translate eller vad gör ni?

Edit: Ja, jag stöter i 9/10 fall bara på problem i det här spelet
2011-02-05, 00:27
Medlem
kallestolpillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Jag har stött på ett till problem nu, hur gör ni för att kommunicera med folk som inte kan engelska ? Försökte precis prata med mitt team men fick inget svar, efter att ha frågat runt lite i /all var det en kille som skulle försöka skriva på ryska och det gick visst fram, och alla i mitt lag började skriva med honom men inte när jag skrev. Och då slog det mig precis att man inte behöver kunna ett endaste ord engelska för att spela det här spelet, till och med rösterna går ju att få på andra språk.

Google translate eller vad gör ni?

Edit: Ja, jag stöter i 9/10 fall bara på problem i det här spelet

jag använder den här när jag stöter på fransmän:
http://www.chromlea.trap17.com/french/insults.html
2011-02-05, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Funderat på att köpa en Rune page? Betydligt mer priseffektivt.
Ehm, köpa rune page för rp?!
2011-02-05, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sMiz
Ehm, köpa rune page för rp?!
Ja, som i en tom sida. Väldigt priseffektivt. För 590 RP får du något som är värt 6300 IP. En champion som kostar 6300 IP kostar 975 RP. Detta antar att du kommer att vilja ha mer rune pages, men förr eller senare lär du vilja expandera. Själv har jag sju stycken för tillfället.
2011-02-05, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Ja, som i en tom sida. Väldigt priseffektivt. För 590 RP får du något som är värt 6300 IP. En champion som kostar 6300 IP kostar 975 RP. Detta antar att du kommer att vilja ha mer rune pages, men förr eller senare lär du vilja expandera. Själv har jag sju stycken för tillfället.

Med tanke på att jag inte ens har en rune page än så känns det inte så aktuellt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in