2011-02-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Haha, började just köra ranked seriöst, och blir smått chockad över hur dåliga folk är i det. I normal tänker de fan mer. Vill folk inte vinna?

Jag tror bara att det är att folk är dåliga helt enkelt, eftersom spelet är gratis känner man inget behov av att bli bättre på samma sätt som i spel där man betalar.

Edit: Drog precis en que-dodge och kom på precis sekunden efter att jag får köa i en kvart igen
Senast redigerad av Dsndss 2011-02-24 kl. 20:44.
2011-02-24, 20:37
Medlem
Mc_gyvers avatar
Bara jag som har runt 300ms ? drygt att det ska lagga när man äntligen kommer in..
2011-02-24, 20:39
Medlem
JustPaintIts avatar
Kom precis hem och skulle lira, och så hamnar man på plats 1,2k med väntetid på 2h, driver dom eller?

Edit: Hamnade på 200 med 15min istället så antar att de var buggat.
2011-02-24, 21:17
Bannlyst
Ligger på 600 ELO. Ena dagen går jag + för att jag är den enda som har vett i skallen. Andra dagar sjunker jag och hamnar på exakt samma siffra.

Jävla idioter som feedar laget till win, borde fan avinstallera direkt
2011-02-24, 21:42
Medlem
Bara jag som tycker att de på amerikanska servern är grymt mycket bättre än eu? De flesta jag lirar med på mitt amerikanska lvl 15 acc kan fan mer om spelet än dom jag lirar med på mitt europeiska lvl 30 acc med 350 wins 300 loss.

f.ö. tänker jag köpa hon i helgen, pallar inte med allt skit, buggar, lagg, serverproblem varje dag. Dessutom så blir det ju roligt med massa nya champions osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Ligger på 600 ELO. Ena dagen går jag + för att jag är den enda som har vett i skallen. Andra dagar sjunker jag och hamnar på exakt samma siffra.

Jävla idioter som feedar laget till win, borde fan avinstallera direkt
okej att man lackar för alla buggar och serverproblem men det är fan ingen annans än ditt eget fel att du ligger på 600 elo.
2011-02-24, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
okej att man lackar för alla buggar och serverproblem men det är fan ingen annans än ditt eget fel att du ligger på 600 elo.

Du verkar inte ha alla höns hemma

Detta är inte ett singleplayer spel
2011-02-24, 22:34
Medlem
Citat:

Att droppa ner till 600 ELO och hålla sig kvar där är sällan bara ens teams fel.
2011-02-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Att droppa ner till 600 ELO och hålla sig kvar där är sällan bara ens teams fel.

på 600 ELO borde man verkligen kunna domminera totalt på en lane och äga alla andra och bli super feedad
2011-02-24, 22:39
Medlem
Deedles avatar
Testa Shaco i jungeln

http://data.fuskbugg.se/skalman02/sgaci/'.JPG

I andra matchen fick jag även möta Trundle i jungeln, kunde dock äga honom
2011-02-24, 22:56
Medlem
Citat:

Mm fortsätt ljuga för dig själv. visst hamnar man lite då och då i skitlag som det är omöjligt att vinna med hur mycket man än tryhardar men förlorar man hela tiden så är den enda gemensamma faktorn DU.
2011-02-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Testa Shaco i jungeln

http://data.fuskbugg.se/skalman02/sgaci/'.JPG

I andra matchen fick jag även möta Trundle i jungeln, kunde dock äga honom

Shaco är bra i jungeln, möter jag en shaco som trundle är det jobbigt. Men jag blir aldrig ägd av honom, eftersom en shaco oftast är väldigt förutsägbar.
2011-02-25, 00:45
Medlem
Varför köper randoms så sällan wards? Känns drygt att behöva stå för 80-100% av wardinförskaffandet i ett game. Har förlorat flera games på sistone nu på grund av att randoms vägrar att warda dragon och baron... Seriöst alltså. Kör med 1-2 prearranged och därmed 2-3 randoms, någon av dem borde väl kunna köpa några wards?

Förstår inte riktigt dem som säger att nya Ryze är sämre än gamla. Tycker att nya är väldigt mycket bättre än gamla, nu kan man köpa tankiga item och ändå göra fet med skada.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in