Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Lol är nog större (om du menar jämfört med bara dota). lol har ju växt galet mycket.
Dota är fortfarande större än LoL skulle jag nog säga, isgrodan säger att han hade 7-11miljoner DL's (notera att det är endast från hans egen
www.getdota.com sida, finns andra sidor såsom epicwar.com som också lägger ut dotamaps för download, bara där så ser jag att dota har några miljoner dl's.) från kina endast som utgör typ 40-50% utav den totala dotascenen. LoL är nog större än DotA i USA däremot!
Nu ska jag även ranta lite. När är det dags att lägga till en pausknapp? Det hjälper oerhört mycket när någon crashar, alltid så jävla jobbigt att man inte kan pausa när någon dcar i nån minut/försvinner. Det är så lätt att fixa, se hur dom har gjort i hon, det fungerar jättebra. Tycker man ska ta och lära utav varandra, blir bara bättre på det sättet.
Replays. När i helvete ska dom fixa ett inbyggt bra replaysystem? Man kan recorda sina egna replays med något stand-alone program har jag sett, men då ser jag endast från min sida och endast från mitt perspektiv. Jag spelade på en rätt hög nivå i DotA och där var det väldigt viktigt att titta på replays från olika lag, analysera dom, titta vad dom gör för misstag osv. Det är så oerhört hjälpsamt att kunna titta på en replay där man förlorade och se vad man gör för fel i vilka situationer osv. Tycker det är väldigt tråkigt att dom inte har något sånt
over n out