Citat:
Ursprungligen postat av Quilt
Nya Ryze är allt annat än so so tycker jag. De har buffat hans range också, så han har övertag över dom flesta i solo lane nu. Vladimir exempelvis kan inte göra ett dugg mot Ryze längre. Sen blir han så jävla tanky också. Han påminner lite om Swain nu tycker jag, fast en förbättrad version. Swain måste välja mellan tanky och dps annars blir han kass i båda, medans Ryze är tanky och dps på samma gång. Jag har väldigt roligt med honom iaf.
Problemet med Ryze som jag ser det nu är att han blir ett monster lategame. Fram till dess har jag inga problem med honom rent generellt.
Citat:
Ursprungligen postat av l0l
Nu är du bara pinsam med dina antagande. Ge mig ett bildbevis på att du kan bära ditt lag när två-tre stycken i ditt lag har 0/12/3 eller dylikt så tror jag dig när du kör solo så tror jag dig, "np np"
Och hur ofta händer sånna game? Händer det varje game, måste det hända motståndarlaget minst lika mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Tycker det är så sjukt kul med alla som sitter och säger "man kan bära sitt lag själv lätt i 1200 ELO utan problem annars är man dålig" men hur jävla lätt är det att vinna ett game när man får någon som går ut på sin lane och dör får 0/5/0 sen leavar, hur ska man vinna sånna games då? vill gärna att någon förklara för mig hur man ska kunna bära sitt lag på egen hand när dom knappt förstår engelska, dom bara yrar runt, hjälper aldrig till och går bara runt och dör. förklara för mig
Tro mig, det där händer högre upp också. Skillnaden är att de högre upp kan hantera det. Sätter ut wards, planerar ganks, fixar dragon och bär laget helt enkelt.
Jag lovar, det går om du är duktig. Man måste bara inse att man inte alltid är bäst i världen och jobba på det istället.