Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Vad brukar ni göra när ni är inne i ett game där folk feedar, allmänt inte verkar kunna spela och så vidare?
Sitter själv AFK inne i ett sådant game nu, har försökt skriva och prata med folk men ingen svarar eller verkar bry sig.
Tycker det är sjukt att man inte får lefta, och att det borde finnas ett system för det.
Nerdrage? Nä men ja är själv en totalt värdlös förlorare så jag har en tendens att bli lite lack om det är meningslös tankespridd feeding som uppstår, jag gillar liksom inte att "slösa tid", för det känns liksom så, om det går till den punkt att man knappt kan visa sig för alla är så feed finns det inte mycket att lära sig i det gamet.
Annars är det just så jag brukar tänka om dom andra feedar eller nånting spårar ur - vad kan jag lära mig av det här? Hur kan man lösa det här problemet? Hur kan jag vända den här matchen? Det gäller liksom att försöka få ut så mycket som möjligt ur situationen tror jag. Ibland får man ju acceptera att en förlust är att vänta, men bara för det betyder ju inte att man själv måste skita i allt och bara sitta av tiden? Man kan ju fortfarande se det som en utmaning att ta lärdom av, försöka se till att ditt eget score inte är negativt och försöka hitta små luckor i deras gameplay som man kan uttnytja. Då blir man hela tiden bättre liksom tänker jag.
Att man inte kan dra en leave utan replikationer är ju guld värt. Vafan hade hänt i spelet om man kunde komma och gå som man ville? Totalt värdlöst. Ush. Tänk i banor utanför ditt eget ego lite, vad tror du händer dom games då du hade haft roligt och ägt hårt? Kul när det andra laget massleavar och ni står där i en 5v1? Dra och joina ett nytt game direkt efter? Nä tack. Sen suger det såklart getballe när man hamnar med invalida fransmän och ryssar, men försök hitta en krets på 2-3 man som du kan spela dina spel med, då kan ni oftast väga upp dom andras avsaknad av skill med er egen nivå.
Lycka till!