2011-01-28, 13:28
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Brukade spela Garen mycket när han faktiskt gjorde något och tyckte han var kul. Men nu är han bara extremt sorglig som tank eftersom han inte gör någon dmg då och är lätt att ignorera. Prova även att AD stacka men det finns andra karaktärer som är så mycket bättre än Garen isf. Just nu är han helt värdelös imo.
Garen är inte värdelös, långt ifrån. Nu när dem har buffat judgement dmg'n otroligt mycket så plockar du kills väldigt lätt early game med ignite/exhaust. Jag börjar med att köpa en sunfire cape. Extrem dmg. Nu när du gör galen dmg så pushar du och ditt lag torn i början, detta gör att mid-lategame blir väldigt rörigt för det andra laget nu när era creeps pushar på.

Efter din sunfire så skaffa dmg och en phantom dancer.

Ohhh yeaaaaaaaaa
2011-01-28, 13:31
Medlem
varför går det inte lägga in lol till en annan datorn med hårddisk?

det funkar tills man ska spelat sen blir det game crashed!

någon som vet hur man fixar det?

EDIT...
Senast redigerad av swhite 2011-01-28 kl. 13:36.
2011-01-28, 13:33
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swhite
varför går det inte lägga in wow till en annan datorn med hårddisk?

det funkar tills man ska spelat sen blir det game crashed!

någon som vet hur man fixar det?
Fel tråd?
2011-01-28, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dantexx
Fel tråd?

Skrev fel mena lol^^
2011-01-28, 13:56
Medlem
Vad brukar ni göra när ni är inne i ett game där folk feedar, allmänt inte verkar kunna spela och så vidare?

Sitter själv AFK inne i ett sådant game nu, har försökt skriva och prata med folk men ingen svarar eller verkar bry sig.

Tycker det är sjukt att man inte får lefta, och att det borde finnas ett system för det.
2011-01-28, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Vad brukar ni göra när ni är inne i ett game där folk feedar, allmänt inte verkar kunna spela och så vidare?

Sitter själv AFK inne i ett sådant game nu, har försökt skriva och prata med folk men ingen svarar eller verkar bry sig.

Tycker det är sjukt att man inte får lefta, och att det borde finnas ett system för det.

man ställer sig vid spawnen och sen sitter man och skriver med stora bokstäver om hur otroligt värdelösa och dåliga dom är och hur bra det hade varit om dom tagit bort spelet från datorn, sen surrendar man så fort man kan, om dom inte vill surrenda så går man själv ut och feedar
NOT

man skiter i att dom feedar och spelar spelet och gör så gott man kan tills det är över istället för att uppföra sig som en idiot och göra saken värre.
2011-01-28, 14:13
Medlem
Citat:

vart varnad för det igår för jag va afk ^^ man blir bannad efter 3 gånger eller något om man blir reportad... och pallar inte bli bannad när man köpt riot points för en del slantar, så jag kör ändå om det är ett bad game...
2011-01-28, 14:15
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantexx
Garen är inte värdelös, långt ifrån. Nu när dem har buffat judgement dmg'n otroligt mycket så plockar du kills väldigt lätt early game med ignite/exhaust. Jag börjar med att köpa en sunfire cape. Extrem dmg. Nu när du gör galen dmg så pushar du och ditt lag torn i början, detta gör att mid-lategame blir väldigt rörigt för det andra laget nu när era creeps pushar på.

Efter din sunfire så skaffa dmg och en phantom dancer.

Ohhh yeaaaaaaaaa

Med Ignite/Exhaust kan du få enkla kills med soraka med. Judgment gör inte ens 50% av vad den gjorde innan utan scalar bara med din bonus dmg så för att få den bra måste du skaffa ad.

Varför skulle det bli rörigt för ni pushar ett torn? Om ni nu pushar på en lane efter ni har tagit ner ett torn för att era creeps pushar på så är ni 2 gratis kills för det andra laget när junglaren kommer eftersom ni aldrig lär hinna tillbaka till tornet. Lämnar ni lanen för att gå till en av sololansen så snor ni massa xp från den personen och missar massa xp på er lane.

Phantom dancer är ju ett helt värdelöst item på garen? Det ända som kanske är bra är Crit chansen och lite movement speed då atk speed är helt värdelös.

Och med en Sunfire och Phantom Dancer som dina 2 första items för typ 6k gold så måste du farma på bra för att hinna få det innan midgame på en sidelane med garen.
2011-01-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
man skiter i att dom feedar och spelar spelet och gör så gott man kan tills det är över istället för att uppföra sig som en idiot och göra saken värre.

Tror deras stats var 12-1, 15-0 efter ca 12 min och jag vet inte vad de andra 3 hade men det var högt också. Jag brukar försöka jungla lite men det är svårt för man blir dödad eftersom de kommunicerar med varandra.

Vad spelar du mot? Bots eller? Har du aldrig varit inne i ett spel där någon som blir feedad blir övermäktig? Det är ju det man ska bli om man blir feedad, nu var det 2 om inte 3 som blev feedade.

swhite: Hur såg varningen ut? Fick du ett mail till vanliga mailen eller en skylt ingame?
2011-01-28, 14:23
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:

Nerdrage? Nä men ja är själv en totalt värdlös förlorare så jag har en tendens att bli lite lack om det är meningslös tankespridd feeding som uppstår, jag gillar liksom inte att "slösa tid", för det känns liksom så, om det går till den punkt att man knappt kan visa sig för alla är så feed finns det inte mycket att lära sig i det gamet.

Annars är det just så jag brukar tänka om dom andra feedar eller nånting spårar ur - vad kan jag lära mig av det här? Hur kan man lösa det här problemet? Hur kan jag vända den här matchen? Det gäller liksom att försöka få ut så mycket som möjligt ur situationen tror jag. Ibland får man ju acceptera att en förlust är att vänta, men bara för det betyder ju inte att man själv måste skita i allt och bara sitta av tiden? Man kan ju fortfarande se det som en utmaning att ta lärdom av, försöka se till att ditt eget score inte är negativt och försöka hitta små luckor i deras gameplay som man kan uttnytja. Då blir man hela tiden bättre liksom tänker jag.

Att man inte kan dra en leave utan replikationer är ju guld värt. Vafan hade hänt i spelet om man kunde komma och gå som man ville? Totalt värdlöst. Ush. Tänk i banor utanför ditt eget ego lite, vad tror du händer dom games då du hade haft roligt och ägt hårt? Kul när det andra laget massleavar och ni står där i en 5v1? Dra och joina ett nytt game direkt efter? Nä tack. Sen suger det såklart getballe när man hamnar med invalida fransmän och ryssar, men försök hitta en krets på 2-3 man som du kan spela dina spel med, då kan ni oftast väga upp dom andras avsaknad av skill med er egen nivå.

Lycka till!
2011-01-28, 14:33
Medlem
Deedles avatar
Hur aktiva är egentligen admins/game masters?

Efter varje game jag och mina polare kör sprutar vi ut svordomar och kränkningar bara för att vi är så mogna, x antal hundra har sagt att dom reportar oss, inget har hänt på typ 3 månader?
2011-01-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Nerdrage? Nä men ja är själv en totalt värdlös förlorare så jag har en tendens att bli lite lack om det är meningslös tankespridd feeding som uppstår, jag gillar liksom inte att "slösa tid", för det känns liksom så, om det går till den punkt att man knappt kan visa sig för alla är så feed finns det inte mycket att lära sig i det gamet.

Annars är det just så jag brukar tänka om dom andra feedar eller nånting spårar ur - vad kan jag lära mig av det här? Hur kan man lösa det här problemet? Hur kan jag vända den här matchen? Det gäller liksom att försöka få ut så mycket som möjligt ur situationen tror jag. Ibland får man ju acceptera att en förlust är att vänta, men bara för det betyder ju inte att man själv måste skita i allt och bara sitta av tiden? Man kan ju fortfarande se det som en utmaning att ta lärdom av, försöka se till att ditt eget score inte är negativt och försöka hitta små luckor i deras gameplay som man kan uttnytja. Då blir man hela tiden bättre liksom tänker jag.

Att man inte kan dra en leave utan replikationer är ju guld värt. Vafan hade hänt i spelet om man kunde komma och gå som man ville? Totalt värdlöst. Ush. Tänk i banor utanför ditt eget ego lite, vad tror du händer dom games då du hade haft roligt och ägt hårt? Kul när det andra laget massleavar och ni står där i en 5v1? Dra och joina ett nytt game direkt efter? Nä tack. Sen suger det såklart getballe när man hamnar med invalida fransmän och ryssar, men försök hitta en krets på 2-3 man som du kan spela dina spel med, då kan ni oftast väga upp dom andras avsaknad av skill med er egen nivå.

Lycka till!

Helt rätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in