2010-02-01, 13:22
Medlem
Silodons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
fixade league of legends igår och lirade några matcher mot botar bara för att testa. måste säga att jag blev positivt överraskad, finns många saker i det som är mycket bra, ability power och items som sänker cooldown t ex.
I DotA blir ju många spellcasters mer eller mindre värdelösa i långa matcher annars.
dock så var det inte så många hjältar att välja på i början måste man köpa nya hela tiden eller?
sen var ju botarna inte så smarta heller men det var bara för att testa hjältarna

"Gratis-hjältarna" byts varje vecka mot 10 nya sedan kan du permanent låsa upp hjältar med hjälp av IP som du får genom att spela matcher.
2010-02-01, 14:05
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silodon
"Gratis-hjältarna" byts varje vecka mot 10 nya sedan kan du permanent låsa upp hjältar med hjälp av IP som du får genom att spela matcher.
jaha så nästa vecka är det nya hjältar som gäller då alltså? sen en sak till, hur får man runor till sin bok? jag har lediga slots.
2010-02-01, 14:16
Medlem
Silodons avatar
Citat:
jaha så nästa vecka är det nya hjältar som gäller då alltså? sen en sak till, hur får man runor till sin bok? jag har lediga slots.

Japp här finns det förövrigt en lista på kommande hjältar: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=52463 Runor handlar du i affären.
2010-02-01, 15:14
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silodon
Japp här finns det förövrigt en lista på kommande hjältar: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=52463 Runor handlar du i affären.
är det värt att köpa runor eller ska man spara till hjältar istället?
2010-02-01, 21:15
Bannlyst
Hur länge ska servrarna vara nere?
2010-02-03, 22:44
Medlem
Citat:

Det är självklart bättre att ha en hjälte man gillar att spela med.
2010-02-04, 09:35
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Vänta tills du är level 20 så kan du köpa Tier 3 runor.

Har snart en hel bok fylld med tier 3 AP runes...
2010-02-09, 20:20
Medlem
blåhästs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streix
Spelade på US först men min ping var sjukt dålig så jag har nu bytt till EU.

Jag har spelat US utan att jag visste om det och mina vänner lirar på EU, finns det något sätt jag kan byta mitt acc till EU?
2010-02-09, 20:37
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåhäst
Jag har spelat US utan att jag visste om det och mina vänner lirar på EU, finns det något sätt jag kan byta mitt acc till EU?
Inte vad jag vet.
2010-02-09, 20:45
Medlem
blåhästs avatar
Citat:
Inte vad jag vet.

Läste på deras hemsida att det inte går att flytta acc från servrar så blir att göra ett nytt då..
2010-02-09, 21:04
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåhäst
Läste på deras hemsida att det inte går att flytta acc från servrar så blir att göra ett nytt då..
Japp, det var så jag gjorde. Hade dock bara tagit level 5 då så det var ingen större förlust.
2010-02-09, 21:06
Medlem
blåhästs avatar
Citat:
Japp, det var så jag gjorde. Hade dock bara tagit level 5 då så det var ingen större förlust.

Jag hade bara tagit lvl 7, men det bästa med det var att man kunde använda samma mail igen och även det US summoner namnet! så det blir ju exakt lika, hoppas det inte laggar så mycket nu då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in