Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Du kan testa lira honom med Spirit Visage, Mercury Threads och 4x Warmog's, med HP Quints så kommer du ganska lätt upp i runt 9,5k hp med honom och hans "W" gör enorm skada och helar något fruktansvärt.
Du lär behöva farma ganska ordentligt, dels för att ha råd med fyra Warmog's, och dels för att få stacks. För att fylla en Warmog behöver du 100 creep kills. Kills och assists hjälper med tio. Du behöver ordentligt med farm för att fylla alla, och Madred's Bloodrazor kommer att göra ont.
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Vilka boots tycker du är bäst med Vlad? Har sätt många som kör med dom nya Ionian boots, vissa som kör med sorcerer shoes och vissa som kör med MT. Beror väl också såklart på vilkan man möter.
Någon av de tre som du nämnde borde vara bäst.
Citat:
Ursprungligen postat av sMiz
Fyfan vad jag har tröttnat på lol alltså... Varenda jävla game så kommer man med totala jävla praktmongon som feedar, afkar, droppar eller nå annat jävla skit... Blir så jävla trött
Kör prearranged. För min del är det ovanligt med afk och leavers.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Exakt, dessutom så är det så mycket roligare att äga sönder om man har en ap rammus, magewick, ap trynd eller liknande.
Kör göra skumma builds, men gör det i custom så att ni inte riskerar att sabba för de andra ni kör med. Eller kör fem personer prearranged.
Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Med AP trynd så är det Rabadon's och en eller två Hextech och därefter PD och kanske IE + merc threads med runorna: Magic pen marks, crit på seals, cdr/ap på glyphs och flat hp quints. Brukar vara rätt roligt att springa runt och trolla med honom.
Det där låter mer som en hybrid-build än en AP-build. Och Magic Pen? Är ju bara E som gör Magic Damage.
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Har spelat en del Alistar och vunnit ett par matcher i rad, följer dessa masteries
http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/ap-alistar-14581 dock är jag lite osäker på AP, kan man tanka med det?
Det där ser ut som en dålig guide. Väldigt konstiga masteries. Skippa Expanded Mind, skippa Perseverence. Sheen har jag hört ska vara bra på Alistar. Alistar en är en karaktär som jag knappt har sett in game, så han är svår att kommentera.