2011-01-25, 12:57
  #4645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Men snälla... i vilket game hinner du få ihop allt det där?

Om du kollar på den ss som jag lade upp så körde just våran vlad den builden:

http://img208.imageshack.us/i/loladcarrys.jpg/

46min varade spelet, tror att han hade byggt klart efter 39min ungefär.
2011-01-25, 12:58
  #4646
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJackson
För er som snackar om att skumma builds är för män.
BRAVERY är för RIKTIGA män.
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=87174

Kört det några gånger nu på premade. Fasansfullt roligt.


Hahaha, har faktiskt hamnat i ett sånt game en gång. Joinade genom LFG chatten för det lät väldigt kul. Blev dock ganska fail. Hade nog funkat bra om inte alla feedade fett i början, ja menar bara för man kör bravemode betyder ju inte att man måste spela som en idiot.

Ikväll klockan 20:00 uppmanar jag ALLA SOM VILL att skriva till Jakanz på EU om ni är sugna på ett flashback BRAVEGAME! Först till kvar som gäller. Ingen prestige, ingen nerdrage (nåja). Alla är välkomna. Blir kul om vi får ett fullt premade och det brukar ju inte vara så svårt.

Får hoppas LoL är spelbart bara, verkar ju vara lite knas med det nu under förmiddagen.
2011-01-25, 13:43
  #4647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Om du kollar på den ss som jag lade upp så körde just våran vlad den builden:

http://img208.imageshack.us/i/loladcarrys.jpg/

46min varade spelet, tror att han hade byggt klart efter 39min ungefär.

Jo men på lite högre nivå så är det väldigt ovanligt med så mycket kills och assists under så kort tid, sen tycker jag inte man ska bygga så heller på Vlad, även om det verkade fungera för honom.
2011-01-25, 14:51
  #4648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Om du kollar på den ss som jag lade upp så körde just våran vlad den builden:

http://img208.imageshack.us/i/loladcarrys.jpg/

46min varade spelet, tror att han hade byggt klart efter 39min ungefär.
Sett Soraka's build? Vet inte om man kan lita på resultatet från det där gamet. AD Soraka med 14/2/15. Soraka hade ju bättre stats än Vladimir.
2011-01-25, 15:04
  #4649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Sett Soraka's build? Vet inte om man kan lita på resultatet från det där gamet. AD Soraka med 14/2/15. Soraka hade ju bättre stats än Vladimir.

Såg det nu när du nämnde det, verkar väldigt skumt haha. Man kan ju undra vilka dom spelade emot.

Satt och läste på LoL forumet om Karthus Ulti, Något jag tycker borde diskuteras.

Är den för bra? Är den för dålig? Borde man ändra något? Isåfall vad? Eller är den perfekt som den är?
2011-01-25, 15:18
  #4650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Satt och läste på LoL forumet om Karthus Ulti, Något jag tycker borde diskuteras.

Är den för bra? Är den för dålig? Borde man ändra något? Isåfall vad? Eller är den perfekt som den är?
Den är inte jättestark i mina ögon. Samtidigt borde den inte vara det. En jättestark Karthus' ulti skulle nog vara väldigt frustrerande att möta, man skulle tvingas köra väldigt defensivt när man är vid låg hp. Så jag tycker inte att hans skada på ultin borde öka. Största problemet med Karthus i vilket fall är inte hans ulti. Jag tycker att hans W förtjänar en buff, hans E borde kanske ge honom lite survival också, eventuellt också minska manakostnaden lite. Men Karthus tror jag inte behöver stora buffar, han klarar sig nog bra men några mindre buffar. Man skulle kunna öka late game-skadan på hans Q också.
2011-01-25, 15:26
  #4651
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Såg det nu när du nämnde det, verkar väldigt skumt haha. Man kan ju undra vilka dom spelade emot.

Satt och läste på LoL forumet om Karthus Ulti, Något jag tycker borde diskuteras.

Är den för bra? Är den för dålig? Borde man ändra något? Isåfall vad? Eller är den perfekt som den är?


Jag tycker absolut inte den ska nerfas, ja menar den kontras ganska effektivt av magic reistance och speciellt en banshees veil. Sen finns det ju en uppsjö av sköldar folk kan lägga på sig med för att avdramatisera det hela.

Karthus är en ganska extrem champ i mina ögon. Ja menar spelas han bra kan han demolera ett helt lag medans han knappt märks i ett game om man inte behärskar hans små bomber. Lite som anivia, får man igång en combo och sätter alla skillshots demolerar man det mesta. Skulle han buffas skulle det bli ett sånt whine att riot skulle behöva nerfa han igen, garanterat.
2011-01-25, 15:28
  #4652
Medlem
Är det någon som vet vad de gjorde med tryndameres passiva skill? Nu ger den 4% mera critt per 10% förlorat HP och inte 1% per förlorad % HP?
2011-01-25, 15:36
  #4653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Är det någon som vet vad de gjorde med tryndameres passiva skill? Nu ger den 4% mera critt per 10% förlorat HP och inte 1% per förlorad % HP?
"Battle Fury passive critical chance increased to 10-50% from 0-50%".
2011-01-25, 16:03
  #4654
Medlem
LaFayettes avatar
Är det bara jag som inte kan spela just nu?
Står något om que, bara jag eller?
2011-01-25, 16:09
  #4655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
"Battle Fury passive critical chance increased to 10-50% from 0-50%".

Ja men det var väl fortfarande 1% mera i critt per % tappat HP?
2011-01-25, 16:10
  #4656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaFayette
Är det bara jag som inte kan spela just nu?
Står något om que, bara jag eller?
nä jag också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in