2011-02-09, 15:04
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dankan
Den senaste är väll Karma som kostar 3150.

Aha... Hade inte ens kollat vad hon kostar för hon inte intresserar mig alls, men jag hade läst att hon kostade 6000 innan hon var släppt
2011-02-09, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invisus
Någon som kör med några program i bakgrunden till LoL typ AutoLoL etc, någon som har något bra tips?
Att ändra Masteries tar vad, 10 sekunder? Det där med autologin låter nice, men jag skulle nog inte våga skriva in mitt lösenord i ett tredjepartsprogram.
2011-02-09, 16:00
Medlem
Jag använder det för att ändra masteries.
Låt oss säga att nån jäkel är velig och du är last pick.
Välja champ i sista sekund kan vara stressigt.

AUtologin använder jag inte, litar inte heller på de :P
Men å andra sidan, finns ju inget man kan tjäna på att sno någons konto i detta spel
2011-02-09, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Challe_
Jag använder det för att ändra masteries.
Låt oss säga att nån jäkel är velig och du är last pick.
Välja champ i sista sekund kan vara stressigt.
Jo, i sådana lägen föredrar jag nog att queue-dodga om de tar sådan tid på sig och det blir en dålig match up. Kör man Ranked blir det svårare, antar jag. Oftast kör jag prearranged, så man har ganska bra koll på vem som gör vad innan.

Citat:
AUtologin använder jag inte, litar inte heller på de :P
Men å andra sidan, finns ju inget man kan tjäna på att sno någons konto i detta spel
Utpressning. Speciellt om man har spenderat pengar på spelet.
2011-02-09, 16:06
Medlem
Mc_gyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Att ändra Masteries tar vad, 10 sekunder? Det där med autologin låter nice, men jag skulle nog inte våga skriva in mitt lösenord i ett tredjepartsprogram.
Om man inte har en totalt värdelös dator, vilket jag hade förut, som gör det omöjligt att snabbt ändra masteries manuelt.
2011-02-09, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Funkar inte Sheen eller trinity till Nasus SS?

Försökte lägga ihop det men såg inte att den verkar göra några extra skada, eller?

Ingen? Det är alltså Siphoning strike jag är fundersam över... fungerar den med Sheen?

Edit: Verkar som om det funkar, men gjorde inte direkt 100% får väl fortsätta testa.
Senast redigerad av Dsndss 2011-02-09 kl. 17:39.
2011-02-09, 17:16
Medlem
MrMaces avatar
Har precis börjat ;P
Jag undrar vilka "saker" men ska köpa hos "Handlaren" när man börja spelet?
Och vad man ska skaffa senare mm ;p
Jag brukar vara mage, eller assassin.
2011-02-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Ingen? Det är alltså Siphoning strike jag är fundersam över... fungerar den med Sheen?

Edit: Verkar som om det funkar, men gjorde inte direkt 100% får väl fortsätta testa.

Vad jag vet funkar den dock inte med extra skadan från SS utan helt normalt med attack dmg alltså du gör SS och du skadar SS dmg+ett extra slag. Tips bygg triforce så fort som möjligt av sheen.
2011-02-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveApplepie
Vad jag vet funkar den dock inte med extra skadan från SS utan helt normalt med attack dmg alltså du gör SS och du skadar SS dmg+ett extra slag. Tips bygg triforce så fort som möjligt av sheen.

Jag är själv kluven nu alltså, när man aktiverar SS då aktiverar man ju en spell vilket borde göra att nästa attack gör 100% extra DMG (Med Sheen). Men eftersom SS borde räknas som en magic attack så borde väl inte skadan öka på SS?

Men den skalar alltså inte med den blåa stack bonusen?

Jag ska dra ett botgame nu och testa lite.

Edit: Verkade fungera, men förstår inte vad den skalar efter.
Senast redigerad av Dsndss 2011-02-09 kl. 19:21.
2011-02-09, 19:00
Medlem
Jak@ns avatar
Så sjukt less på det här spelet nu alltså, kan inte k**sugarna riot styra upp lite jävla matchmakingfilter eller vad som helst så man slipper hamna med alla muppar hela tiden. Spelar ingen roll vad man spelar, normal, ranked, practice, alltid minst 2 pers som feedar som fan och är totalt värdelösa och ska sabba alla game för en.

Sen att dom har världens sämsta skitservers gör ju inte saken bättre, konstant problem med chatten etc. Urk. Dom badar ju i pengar med. Hade ja kunnat suga tillbaka alla pengar man lagt på spelet hade jag gjort det, avinstallerat skiten och lagt slantarna på en hemmagjord bomb istället. Sen kan dom suga på den.

*RAGE!*
2011-02-09, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
*RAGE!*
Jag får nog hålla med. Körde två games, prearranged till och med, en gång med folk jag valt ut och en gång där jag blev inbjuden. Vi fick storstryk båda gångerna, även fast jag själv tyckte att jag skötte mig. Speciellt andra gamet, där vi hade tre stycken som inte visste när man bör fly... Inte så kul. Nu är det svårt att få igång ett nytt game, chatten buggar sig.
2011-02-09, 19:11
Medlem
Är ny i spelet, söker någon/några som spelar mycket och är duktiga. Heter BabyFaceSWE ingame, lägg till mig på friends eller hur det funkar. Skulle uppskatta att lära mig det lite fortare än jag gör själv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in