Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Skulle nog inte säga att SK är det bästa laget, tycker helt klart att CLG är mycket bättre, men på EU är ju SK klart bäst
Menade främst på EU dock. Men mycket bättre? Det vettifan alltså ^^ bättre är dom kanske, men mycket, tveksamt.
Hur många streams har du kollat för att dra den slutsatsen förresten?