2011-01-23, 18:54
  #4597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Kallar du 1200 elo hell? Själv ligger jag på 850 har kommit med leavers, feeders, ryssar, brasilianare och annat skräp varenda ranked game så jag har lagt ner det helt och kör bara normal nu.

haha fy fan asså.. så jävla tråkigt att det ska va så.. men vad ska man göra åt problemet? Jag tycker det är illa där jag är nu ju.
2011-01-23, 19:16
  #4598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rashaa
Kendouy och Denzen i guess. Va väl dom som snackade om att flat manaregen skulle vara bra :>
Totally fucking wrong.

--------> http://www.own3d.tv/live/178 stream på detta bästa laget atm!

Um, va? Jag som påpekade att flat mana regen var horribelt i jämförelse med mana regen per level. Läs om, läs rätt
2011-01-23, 19:27
  #4599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rashaa

--------> http://www.own3d.tv/live/178 stream på detta bästa laget atm!

Skulle nog inte säga att SK är det bästa laget, tycker helt klart att CLG är mycket bättre, men på EU är ju SK klart bäst
2011-01-23, 20:02
  #4600
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Vad jag har för mig så är Malphite alltid bannad, Amumu också.

Malphite är väldigt ofta bannad, men inte amumu
2011-01-23, 20:04
  #4601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Skulle nog inte säga att SK är det bästa laget, tycker helt klart att CLG är mycket bättre, men på EU är ju SK klart bäst

Menade främst på EU dock. Men mycket bättre? Det vettifan alltså ^^ bättre är dom kanske, men mycket, tveksamt.

Hur många streams har du kollat för att dra den slutsatsen förresten?
__________________
Senast redigerad av rashaa 2011-01-23 kl. 20:10.
2011-01-23, 20:18
  #4602
Medlem
Har förlorat ett par matcher i sträck (typ 8) och är lite lack, ska börja testa fler gubbar nu eftersom jag vill kunna spela alla olika roller i ett lag och kunna veta när jag ska va tank/healer/carry osv. Jag undrar om någon kanske skulle kunna ge mig en lista (mycket begärt) på champions jag skulle kunna vara med Armor Penetration marks, mana reg/level seals och magic resist glyphs (builden fick jag utav Sylian när jag sa att jag spelade som Teemo, Caitlyn, Ashe och Sivir). Jag anser mig själv som jättenoob på LoL, ändå fast jag är lvl 20.
2011-01-23, 20:21
  #4603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rashaa
Menade främst på EU dock. Men mycket bättre? Det vettifan alltså ^^ bättre är dom kanske, men mycket, tveksamt.

Hur många streams har du kollat för att dra den slutsatsen förresten?

Oj, nej mycket bättre är dom verkligen inte, brukar kolla livestreams hela dagarna både från CLG och SK. Om jag inte har fel så vann CLG WCG turnerningen.
2011-01-23, 20:44
  #4604
Medlem
har precis tankat LoL men inte vågat starta det än.
länka några användbara guider så blir jag glad =)
2011-01-23, 21:01
  #4605
Medlem
Denzens avatar
Skitsamma i runorna nu, det kommer ändå bara bli så att man försvarar det man själv tycker är bäst.

Det jag syftar med trynda om att han är op är att han kan plocka alldeles för mycket skada genom hela gamet om han inte få en exhaust eller liknande på sig. Trynda går såklart att göra något åt men i en teamfight så kan det vara rätt kämpigt med någon som enkelt crittar 200+/450+/700+ (early/mid/late) och det på nästan varje slag, samtidigt som han sänker varenda spelares dmg med sin mockinshout.

Det jag menar med är att skulle det på något vänster hända man möter han solo och man vet man inte kan plocka han så kommer man aldrig undan. Han spinnar och slowar bara sen är det kört.

Det är ju klart att man kan kontra han, men det går med alla champions, men då gäller det att man får rätt champions emot honom.

Hans survivability är det som gör det så otroligt jobbigt med. Räcker han har cleanse så är det väldigt stor chans att han kommer undan just för att han kan spinna genom väggar och liknande.
2011-01-23, 21:02
  #4606
Medlem
Denzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Oj, nej mycket bättre är dom verkligen inte, brukar kolla livestreams hela dagarna både från CLG och SK. Om jag inte har fel så vann CLG WCG turnerningen.

Japp CLG vann WCG turneringen.
2011-01-23, 21:16
  #4607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Oj, nej mycket bättre är dom verkligen inte, brukar kolla livestreams hela dagarna både från CLG och SK. Om jag inte har fel så vann CLG WCG turnerningen.

Jo dom vann, men det är ett helt nytt team nu, enbart sleazyweazy från SK som är kvar, resten är nya. Och detta laget är bättre i helhet, är jag rätt säker på.
2011-01-23, 21:57
  #4608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rashaa
Jo dom vann, men det är ett helt nytt team nu, enbart sleazyweazy från SK som är kvar, resten är nya. Och detta laget är bättre i helhet, är jag rätt säker på.

Mycket möjligt, håller inte så stor koll på lagen, kollar mest när dom kör solo/duo que

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in