Citat:
Ursprungligen postat av nyuu
Allt handlar ju typ om team play.
2 Spel på raken, första med Ashe, andra med Kog. Fick first blood med Ashe, sedan så gick det vidare till feed, vi förlorade p.g.a någon konstig anledning.
Spelet med kog gick ännu bättre, early game hade jag 5-1 och det gick bättre och bättre, i late game hade jag 900 AP och hade typ alla items jag behövde.. ingen annan hade detta och jag typ förstörde dem. Men darn! rammus sög, nasus sög ännu värre och jag blev aimad. Varför hamnar man alltid med noobs? Finns det knappt några vettiga människor som spelar detta spel eller? Var typ... 1 person som var på samma nivå som mig även fast han inte hade sån tur och blev matad. Bästa måste ju vara att ha en massa duktiga vänner istället för massa riktigt usla randoms.
Tycker det blir värre och värre. Kvalitén har sjunkit som en sten sen jag började. Svårt att säga vad det är men servrarna har ju blivit värre och värre också, så det är ju förmodligen mycket folk inne nu och då blir det väl kvantitét före kvalité.
Kör inte solo alls på grund av detta, trisst som fan men vad ska man göra? Är ju värre att spela och spela med dåligt folk än att inte spela alls.