2011-02-20, 21:42
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
rätt så säker på det, dom la in det i senaste patchen. Väldigt jobbigt att man inte ens ska få logga in på accet utan att behöva sitta i kö.
så jävla värdelöst. spelar spelet med polare för det är tillgängligt hela tiden, men nu om man vill lira med en polare kanske man får vänta 15 min bara för att han hamnade i kö, bra lösning -.- hoppas dem tappar massa spelare
2011-02-20, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
va fan är kösystemet ett jävla skämt? när jag ska logga in på mitt acc så står det "estimated time 15 mins"? är detta något som är där för att stanna?
Det är istället för att köra "Server Busy". Jag föredrar nog att köa lite än att sitta och trycka på F5.
2011-02-20, 22:02
Medlem
Dr.Elmos avatar
Men lugna er folket. Vi vet att Riot har problem med EU och de gör givetvis allt för att göra situationen så bra som möjligt. De hatar problemen mer än vad vi gör vill jag lova.

Ta spelet med en nypa salt istället. Ibland funkar det, och ibland inte. Ni förlorar inga pengar på det direkt.
2011-02-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Ta spelet med en nypa salt istället. Ibland funkar det, och ibland inte. Ni förlorar inga pengar på det direkt.
Jag får hålla med. Dessutom ger det inte så mycket att ni gnäller här. Gnäll någon annanstans.

När kommer nästa rotation, tror ni?
Senast redigerad av Sylian 2011-02-20 kl. 22:34.
2011-02-20, 22:38
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Jag får hålla med. Dessutom ger det inte så mycket att ni gnäller här. Gnäll någon annanstans.

När kommer nästa rotation, tror ni?

Måndagar kommer dom på
2011-02-20, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Det är istället för att köra "Server Busy". Jag föredrar nog att köa lite än att sitta och trycka på F5.
fast det har aldrig hänt för mig och då lirar jag ändå en del.

btw fan vad nasus är kung, gick nästan fulltank och dps'ade ändå mest i laget. och då hade vi ju mf och trist
2011-02-20, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
fast det har aldrig hänt för mig och då lirar jag ändå en del.

btw fan vad nasus är kung, gick nästan fulltank och dps'ade ändå mest i laget. och då hade vi ju mf och trist

Vad är "Nästan fulltank" då?
2011-02-20, 23:50
Bannlyst
Allt handlar ju typ om team play.

2 Spel på raken, första med Ashe, andra med Kog. Fick first blood med Ashe, sedan så gick det vidare till feed, vi förlorade p.g.a någon konstig anledning.

Spelet med kog gick ännu bättre, early game hade jag 5-1 och det gick bättre och bättre, i late game hade jag 900 AP och hade typ alla items jag behövde.. ingen annan hade detta och jag typ förstörde dem. Men darn! rammus sög, nasus sög ännu värre och jag blev aimad. Varför hamnar man alltid med noobs? Finns det knappt några vettiga människor som spelar detta spel eller? Var typ... 1 person som var på samma nivå som mig även fast han inte hade sån tur och blev matad. Bästa måste ju vara att ha en massa duktiga vänner istället för massa riktigt usla randoms.
2011-02-20, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyuu
Allt handlar ju typ om team play.

2 Spel på raken, första med Ashe, andra med Kog. Fick first blood med Ashe, sedan så gick det vidare till feed, vi förlorade p.g.a någon konstig anledning.

Spelet med kog gick ännu bättre, early game hade jag 5-1 och det gick bättre och bättre, i late game hade jag 900 AP och hade typ alla items jag behövde.. ingen annan hade detta och jag typ förstörde dem. Men darn! rammus sög, nasus sög ännu värre och jag blev aimad. Varför hamnar man alltid med noobs? Finns det knappt några vettiga människor som spelar detta spel eller? Var typ... 1 person som var på samma nivå som mig även fast han inte hade sån tur och blev matad. Bästa måste ju vara att ha en massa duktiga vänner istället för massa riktigt usla randoms.

Tycker det blir värre och värre. Kvalitén har sjunkit som en sten sen jag började. Svårt att säga vad det är men servrarna har ju blivit värre och värre också, så det är ju förmodligen mycket folk inne nu och då blir det väl kvantitét före kvalité.

Kör inte solo alls på grund av detta, trisst som fan men vad ska man göra? Är ju värre att spela och spela med dåligt folk än att inte spela alls.
Senast redigerad av Dsndss 2011-02-20 kl. 23:59.
2011-02-20, 23:59
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
va fan är kösystemet ett jävla skämt? när jag ska logga in på mitt acc så står det "estimated time 15 mins"? är detta något som är där för att stanna?
Det är istället för Busy.
2011-02-21, 01:49
Medlem
Wolfbloods avatar
Är matchmakingen broken eller, varför i hela helvete får jag som solo möta premade level 30 lag gång på gång? (De vinner inom 20min om man inte själv tar på sig rollen som tank, eftersom ingen annan gör det) Blir surt när man inte får 30s i sitt egen lag utan istället får nöja sig med 15s eller liknande, blir så jävla less på skiten, ska man behöva lära folk hur de ska lira sina heroes, eller kan det vara så att man faktiskt har en intelligens som räcker för att inte feeda tex shaco med 10 freekills bara för att man skiter i att köpa 1 futtig jävla ward. (Vet att jag inte själv är bäst i världen, men att jämföras med en genomsnitts random skulle vara ett hån)

Nej, det är fan bortom mig.

/end rant

PS, själv level 29.
2011-02-21, 02:00
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

Ja det har ju sagts föra bara någon dag sedan i denna tråd. Han är lite trasig atm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in