Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
For real alltså. Kan inte räkna alla teamfights man vunnit, men inte haft energy nog att göra något efter.
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
I lanen ja... men ha så kul i team fights när en magi kostar halva din pool.
Fast mages generellt är ju oftast likadant fast det är cd på spellsen man måste sitta och vänta på. Och det finns ju energyrunor.
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Får hoppas det inte går ner sig ikväll igen, men det känns ju som att det kommer göra det med tanke på att det gjort det varje dag hittills, och igår gick det ju ner sig var 3'e timme.
Hur som helst, jag tänkte köra lite Kennen ikväll när jag komme hem från jobbet. Han är ju gratis nu och jag har alltid tyckt att han verkar intressant - dock alltid failat när jag spelat honom under gratisveckorna. Jag gillar energybased champs helt enkelt. Det finns en mysig "spammable" känsla över dom.
Nån som spelar honom riktigt bra och har lust att dela med sig av lite kunskaper och insikter?
Ett tips jag kan ge dig är att inte vara så inställd på att nuka sönder i team fights. något jag gjorde när jag var noob var att använde E för mycket för att åka fram och göra dmg. Har sett många andra kennen som gör det, ofta samtidigt som ulti. Det som händer ofta är att man blir stunnad mitt bland fienderna och dödad, man måste vara mer försiktig, kennen är snabb men squishy, en stun och man är körd. Även fast man har ulti på så kommer man inte göra mycket bra om man åker in i mitten av fiendelaget eftersom man dör på direkten, att hela tiden vara utanför deras range är bättre, sedan gå in med E för stun eller kill om man måste, men inte om det är många vs dig själv.