Sitter som tidigare nämnt på ett högst irriterande firmanät där det mesta roliga är blockerat. Tydligen så är elementz blogg just en "blog/personal site" och därför inte "nödvändig" i mitt arbete...
Om det är som ni säger, att anivia och sivir nu ligger högst eftersom han hatar att möta dessa, så sjönk han som fan i mina ögon.
Jag spelar massor med anivia, och hon har varit i princip exakt likadan i ett halvår nu, varken buffad eller nerfad. Hon är stark, mycket stark, men också mycket svårspelad. För att inte bli mördad i tid och otid krävs ett väl utvecklat spelsätt (som med alla glass cannons). Det är lite det som är tjusningen med henne. Att folk sen inte klarar av att köpa mr/cc-red är ju deras fel.
Och att han kräver en nerf på sivir..? Hon är en support utan heal men med hyffsad skada, en dryg sköldjävel och en riktigt bra ulti (kombinerad med yi/xin/twitch osv), men det gör henne inte OP.
Och shaco; visst är han riktigt dryg, men stun+focus och han är borta på en sekund. Trodde dom klarade av sånt i de ligor han spelar...
Nästa vecka är jag iaf hemma i Sverige, så då blir det game on i veckodagarna. Very nice