2011-01-09, 19:32
  #4057
Medlem
smacky1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
vad är koden då?
om någon undrar hur man kommer förbi busy på servern så klickar man på play sedan vänster,höger,vänster,höger,ner,ner,upp,upp,3,4
2011-01-09, 19:38
  #4058
Medlem
onekinds avatar
Nej.

F5 tills det står online.

Funkar inte det så funkar ingenting.
2011-01-09, 19:40
  #4059
Medlem
smacky1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
Nej.

F5 tills det står online.

Funkar inte det så funkar ingenting.
konstigt då att ja loggade in tidigare genom den här "koden". man får att servern blir online om den är busy
2011-01-09, 19:47
  #4060
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
Nej.

F5 tills det står online.

Funkar inte det så funkar ingenting.


Det är väl helt enkelt den "kända" konami koden som fått en liten rework? Alla använde den ju förut ända tills riot tog bort den helt just för att det missbrukades. Så otroligt är det inte.
2011-01-09, 19:51
  #4061
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smacky1234
om någon undrar hur man kommer förbi busy på servern så klickar man på play sedan vänster,höger,vänster,höger,ner,ner,upp,upp,3,4


Du är en ängel




EDIT: Nja, jag lyckades bara logga in, det går fortfarande inte att spela

Btw, hur fick du reda på den här koden?
2011-01-09, 19:53
  #4062
Medlem
onekinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smacky1234
konstigt då att ja loggade in tidigare genom den här "koden". man får att servern blir online om den är busy

Den där koden togs bort ett par månader sen i en patch. Det visar nog bara busy för att dom vill att färre spelare ska... spela. 10min+ queue, lite lagg i queuen också så...

Tryck bara på F5 tills det står online och tryck på play.
2011-01-09, 19:57
  #4063
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
Den där koden togs bort ett par månader sen i en patch. Det visar nog bara busy för att dom vill att färre spelare ska... spela. 10min+ queue, lite lagg i queuen också så...

Tryck bara på F5 tills det står online och tryck på play.
Folk säger ju att den fungerar?... och jag testade precis nu och det fungerade
__________________
Senast redigerad av nedrans 2011-01-09 kl. 20:00.
2011-01-09, 20:00
  #4064
Medlem
Testade metoden nu, och ja, den fungerar.
2011-01-09, 20:03
  #4065
Medlem
Jak@ns avatar
Provade starta launchern nu i nyfikenhetens tecken och ser att den är ändrad till "unavailable"? Endast för mig eller? Kanske upptäckte Riot att det helt plötsligt kom in fler än väntat trots att dom hade satt upp "busy"?
2011-01-09, 20:11
  #4066
Medlem
onekinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Folk säger ju att den fungerar?... och jag testade precis nu och det fungerade

Då har dom väl lagt in den igen. Det fungerade inte för någon månad sedan för mig, efter en patch, så jag trodde inte att det fungerade.

F5 funkar ändå lika bra om inte bättre. Spamma bara en knapp och tryck på play istället för att memorera en uppnervänsterhögeruppnernerupp osv.
2011-01-09, 20:39
  #4067
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
F5 funkar ändå lika bra om inte bättre. Spamma bara en knapp och tryck på play istället för att memorera en uppnervänsterhögeruppnernerupp osv.


Ja varför skulle man föredra en oerhört enkelt engångskombination framför att sitta och spamma en knapp i oändlighet.

2011-01-09, 20:59
  #4068
Medlem
Köade i 27 minuter utan att hitta ett game. Drygt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in