Det är väl helt enkelt den "kända" konami koden som fått en liten rework? Alla använde den ju förut ända tills riot tog bort den helt just för att det missbrukades. Så otroligt är det inte.
konstigt då att ja loggade in tidigare genom den här "koden". man får att servern blir online om den är busy
Den där koden togs bort ett par månader sen i en patch. Det visar nog bara busy för att dom vill att färre spelare ska... spela. 10min+ queue, lite lagg i queuen också så...
Tryck bara på F5 tills det står online och tryck på play.
Den där koden togs bort ett par månader sen i en patch. Det visar nog bara busy för att dom vill att färre spelare ska... spela. 10min+ queue, lite lagg i queuen också så...
Tryck bara på F5 tills det står online och tryck på play.
Folk säger ju att den fungerar?... och jag testade precis nu och det fungerade
__________________
Senast redigerad av nedrans 2011-01-09 kl. 20:00.
Provade starta launchern nu i nyfikenhetens tecken och ser att den är ändrad till "unavailable"? Endast för mig eller? Kanske upptäckte Riot att det helt plötsligt kom in fler än väntat trots att dom hade satt upp "busy"?