Hmm, verkar som att Elementz lägger karaktärer han inte gillar högt upp, för att de då kanske blir nerfade.
"I got my ass handed to me by a Sivir not because the player was good, but because Sivir is op. I hope by moving her to tier 1 my sheep will get her the nerf she so desperately needs.
Also next update expect Shaco to move up, fuck I hate that guy."
Varken Sivir eller Shaco förtjänar att nerfas. Han verkar inte gilla att möta Sivir eller Shaco, därför sätter han dem högt. Dålig stil.
Han verkar vilja ta död på Anivia också. Hon är ungefär likadan som hon var när hon var placerad som Tier 3, och nu är hon i toppen?