Citat:
Ursprungligen postat av Igor89
Jag lirar gärna med dig jakan, dock kommer jag online ikväll, heter chokladpojken

Dig har jag på min flist redan vet jag! Vet dock inte om vi lirat nått tillsammans. Vi får köra lite ikväll då
Om det är nån som hete nått med "plupp" (minns inte exakt) som addat får ni skicka igen, glömde att jag skrivit här och declinade det när jag såg en request i morse, trodde det var nån random.
NU får riot ta och släppa den där ravampen som skulle lyfta grafiken så jävligt och den nya kartan, samt en ritigt fet healing champ, inge utility och massa skit, det ska vara pure healing! Typ en dotheal, en instaheal, en "purge" som tar bort debuffs och en ultimate som gör hela ens lag osynligt i 3 sekunder. NICE!