2011-01-08, 14:33
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Vet inte vad problemet är men prova posta här: http://eu.leagueoflegends.com/board/forumdisplay.php?f=9
okej tack, hoppas man får snabbt svar så jag kan spela asap
2011-01-08, 14:36
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
Bump på denna, det är fortfarande knas, och jag får leave eftersom jag inte kommer in i gamet!
Prova annars att bara om-installera det, lär väll inte ta så jätte lång tid?
2011-01-08, 14:38
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Prova annars att bara om-installera det, lär väll inte ta så jätte lång tid?
mm får väl göra det
2011-01-08, 16:27
Medlem
soffsitss avatar
Fick något konstigt ryck nyss och köpte Sona, ingen aning om hon ens är bra
2011-01-08, 17:01
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Fick något konstigt ryck nyss och köpte Sona, ingen aning om hon ens är bra
Om hon spelas rätt kan hon vara bra, jag har dock ingen aning om hur man spelar henne :O
Edit: Detta kanske kan vara något http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/sona-the-harpsichord-from-hell-19409
Senast redigerad av Randomone 2011-01-08 kl. 17:05. Anledning: tillägg av länk
2011-01-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
Om hon spelas rätt kan hon vara bra, jag har dock ingen aning om hur man spelar henne :O
Edit: Detta kanske kan vara något http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/sona-the-harpsichord-from-hell-19409
En tre månader gammal guide är inte särskilt aktuell idag. Speciellt med tanke på att den fortfarande innehåller Innervating Locket.
2011-01-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Mitt tips är att du testar de som är gratis varje vecka, tills du har testat alla minst en gång. Jag tycker att du till en början försöker vara varierad innan du börjar köpa. Tristana är gratis, för övrigt.
Tills man testat alla? Känns som att man behöver ett jävla tålamod för att palla spela i typ ett halvår innan man köper sin första hero

Citat:
Ursprungligen postat av Detandrakontot
Extremt beroende på situation visserligen men aoe-skadan är ju större på bomberna än skadan den ger sin target. Det är därför man ska dubbelbomba minions istället för spelare.
eeh, va? källa på det? Jag tror att du helt enkelt inbillat dig för att någon som stått bredvid target hade mindre mag res
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-01-08 kl. 19:02.
2011-01-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Tills man testat alla? Känns som att man behöver ett jävla tålamod för att palla spela i typ ett halvår innan man köper sin första hero
Tja, man kan nog klara sig en 2-3 månader utan att köpa någon, i alla fall. Eller utan att köpa någon dyr. Tristana är gratis, så henne har man alltid. Jag köpte Annie och Soraka rätt tidigt, men de kostade bara 1350 respektive 450. Sen fick jag förvisso Cho'Gath gratis också. De gav bort Nightmare skins. I vilket fall tycker jag att man bör försöka testa alla, eller de flesta, innan man fokuserar för mycket på några få.
2011-01-08, 19:50
Medlem
Randomones avatar
Citat:
En tre månader gammal guide är inte särskilt aktuell idag. Speciellt med tanke på att den fortfarande innehåller Innervating Locket.
haha oj sry, jag kollade bara som snabbast igenom den
2011-01-08, 19:53
Medlem
Citat:
Tja, man kan nog klara sig en 2-3 månader utan att köpa någon, i alla fall. Eller utan att köpa någon dyr. Tristana är gratis, så henne har man alltid. Jag köpte Annie och Soraka rätt tidigt, men de kostade bara 1350 respektive 450. Sen fick jag förvisso Cho'Gath gratis också. De gav bort Nightmare skins. I vilket fall tycker jag att man bör försöka testa alla, eller de flesta, innan man fokuserar för mycket på några få.
Det är klart att man ska testa alla, jag har något sorts hat mot folk som "mainar".

Man skall lira alla, så man inte råkar ut för scenariot då ens main blir bannad i ranked.

Men jag tycker att man ska köpa nya heroes ändå, jag har funnit en del favoriter genom det sättet. Kollar man bara in abilities, lore osv, så gör man nog ett bra köp.
2011-01-08, 20:40
Medlem
Dea85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Det är klart att man ska testa alla, jag har något sorts hat mot folk som "mainar".

Man skall lira alla, så man inte råkar ut för scenariot då ens main blir bannad i ranked.

Men jag tycker att man ska köpa nya heroes ändå, jag har funnit en del favoriter genom det sättet. Kollar man bara in abilities, lore osv, så gör man nog ett bra köp.

För alla som inte har tid att samla IP eller cash att spendera på RP; nyttja free champion rotation för att provspela din champ innan du köper den. Du vill inte köpa grisen i säcken, tro mig. Jag köpte MF för 6300 IP och har spelat henne typ 2ggr, inte alls min typ av champ
Så kolla in schemat för free champion rotation och se till att prova de champs du är nyfiken på innan du handlar
2011-01-08, 21:35
Medlem
Någon som är på att lira ett game? Är för jävla trött på feeders.
Kör på Europe, normal, lvl 21.

Kan köra skype, men min stenåldersdata gör att spelet laggar då så om ni inte ser det som ett krav så. PM för acc

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in