Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Tja, man kan nog klara sig en 2-3 månader utan att köpa någon, i alla fall. Eller utan att köpa någon dyr. Tristana är gratis, så henne har man alltid. Jag köpte Annie och Soraka rätt tidigt, men de kostade bara 1350 respektive 450. Sen fick jag förvisso Cho'Gath gratis också. De gav bort Nightmare skins. I vilket fall tycker jag att man bör försöka testa alla, eller de flesta, innan man fokuserar för mycket på några få.
Det är klart att man ska testa alla, jag har något sorts hat mot folk som "mainar".
Man skall lira alla, så man inte råkar ut för scenariot då ens main blir bannad i ranked.
Men jag tycker att man ska köpa nya heroes ändå, jag har funnit en del favoriter genom det sättet. Kollar man bara in abilities, lore osv, så gör man nog ett bra köp.