2010-10-29, 17:22
Medlem
Qaowous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Du får ursäkta mig men det är bättre om Twitch får mer pengar än en tank

Det du skriver händer väldigt väldigt sällan på högre ELO. Visst det finns ju retards var man än är men.

Bäst är väl om du hittar 4 andra att spela med

Ja, det är mycket bättre i teorin! Men spelar man på den nivå jag gör så litar man inte ett piss på spelare som gör sådär. Jag menar, tw hade ju kunnat hjälpa till att slåss mot gangplank så hade det inte ens behövt göras någon jakt överhuvudtaget. Om det nu är som twitch påpekade (lagspel) så kan man väl slå på motståndarna tillsammans och inte sitta och titta på.

Plus att de spelare med låg elo spelar oftast tw för att kunna sitta osynlig. Twitch är bra mkt mer ok än eve och dom får ingen grudge. Det här är naturligtvis inget jag kan stödja för det är bara min misstanke. Men dom är så sjukt jävla störiga. För om jag vet att dom är kass, så kan dom väl få sitta osynlig och trycka balle sålänge dom inte dör. Men om dom sen tar mina kills, då jävlar!

Är det en bra twitch, då skulle jag bara bli glad om han fick guldet!
2010-10-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janitso
+100 på den, håller med till fullo.

Andra fenomen jag har sett utöver dina:
En snubbe med 53 wins, lvl 30... Blev matchad med han ett game.
Sämsta gamet jag spelat, han tog Ashe direkt, hade samma summoner spells som i tutorialen.
Sprang mid, köpte ingenting. Ställer sig och auto attackerar creeps, dör 3 gånger på 2 minuter.
Vi frågar vad han håller på med varvid han svarar med något på turkiska (google translate).
Jag frågar hur gammal han är på turkiska, och han svarar med en 8
Gamet fortsätter och han får 0/19/0 innan vi hinner ge upp.
Herregud, jag hade nog poppat några blodkärl och väckt grannarna.
2010-10-29, 18:34
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
+100 på den, håller med till fullo.

Andra fenomen jag har sett utöver dina:
En snubbe med 53 wins, lvl 30... Blev matchad med han ett game.
Sämsta gamet jag spelat, han tog Ashe direkt, hade samma summoner spells som i tutorialen.
Sprang mid, köpte ingenting. Ställer sig och auto attackerar creeps, dör 3 gånger på 2 minuter.
Vi frågar vad han håller på med varvid han svarar med något på turkiska (google translate).
Jag frågar hur gammal han är på turkiska, och han svarar med en 8
Gamet fortsätter och han får 0/19/0 innan vi hinner ge upp.

Säker på att han va lvl 30? Känns smått omöjligt att nå lvl 30 med 53 wins.
2010-10-29, 18:40
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli

Har man 0/19 så är det rätt så stor chans att han ligger med runt 200+ förluster
2010-10-29, 19:24
Medlem
Snart kommer vi att få en ny Rune Page!
2010-10-29, 19:27
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Snart kommer vi att få en ny Rune Page!

Ja det är alltid välkommet! 5e i samlingen för mig
2010-10-29, 20:51
Medlem
Janitsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Ja, han var lvl 30 med 53 wins.
2010-10-29, 20:59
Medlem
Necrotzicas avatar
Citat:
Ja, han var lvl 30 med 53 wins.
Det är ju inte helt ovanligt då man får XP på förlust, jag har sett liknande, och då har de svarat att de nästan enbart kört practise games. Ofta för all mid grejen som är populärt.

Vad har folk för tips för Gragas? jag har börjat spela honom nyligen utan att sätta mig in i honom allt för mycket. Han fick en trevlig men ändå blygsam buff i den senaste patchen.
Själv spelar jag honom som initiativtagare till fighterna, bygger CDR, HP och en liten del AP, det har gått helt ok, Jag startar en fight, får jag teamet med mig överlever jag, samt att jag med bodyslam och Q kan avsluta ett par hjältar och få lite guld. Jag tycker att bodyslam funkar bra för en bestämd gruppstrid, och att ultin med fördel kan sparas till mitten av fighten. dock funkar den även bra för att separera motståndargruppen så man kan plocka en och en.

Ulti + bodyslam dit motståndaren landar + Q burkar man klara av att få till ett par gånger varje match, ibland har jag tur och har en ignite redo, eller får hjälp, ibland får man in en extra bodyslam.
så att ta carrys funkar helt ok med lite tur.

Finns det något prylar som är måste på Gragas? Någon summoner spell eller något, runor? Som jag spelar honom så tycker jag att jag pendlar in och ut i fighten hela tiden, jag tror inte jag gör så jättemycket skada, med slowar och håller stör istället.

Fler tips vore önskvärt, det är inte ofta jag ser folk spela Gragas, men någon borde väl kunna ge sin bild av hur man spelar honom bäst.
Senast redigerad av Necrotzica 2010-10-29 kl. 21:30.
2010-10-30, 01:38
Medlem
Kwelis avatar
Defeat: 23/5/10 Akali. Så jävla kul. Älskar medspelare. Ja, jag QQ'ar.
2010-10-30, 14:08
Medlem
Dr.Elmos avatar
Spelet har börjat krascha för mig. Någon mer eller är det bara jag?
2010-10-30, 16:30
Medlem
Crucifixess avatar
Jag funderar på att starta ett helt nytt konto. Jag har inte köpt några RP eller så, men jag är så jävla trött på alla jävla ryssar man träffar på, trots level 30.
Så jävla störigt.

Vad kan man använda för hjälte för att solo-stompa sönder 3v3?
2010-10-30, 18:41
Medlem
Jahlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crucifixes
Jag funderar på att starta ett helt nytt konto. Jag har inte köpt några RP eller så, men jag är så jävla trött på alla jävla ryssar man träffar på, trots level 30.
Så jävla störigt.

Vad kan man använda för hjälte för att solo-stompa sönder 3v3?

Garen och Vladimir är nog bra val för att pubstompa. Hög survivability på båda och är lätta att spela 1v1.

Edit: nån som vill spela ikväll förresten? 5v5/3v3 ranked eller helt enkelt ett par normal games? adda hguj ingame!
Senast redigerad av Jahlex 2010-10-30 kl. 18:44.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in