Citat:
Ursprungligen postat av Janitso
Ja, han var lvl 30 med 53 wins.

Det är ju inte helt ovanligt då man får XP på förlust, jag har sett liknande, och då har de svarat att de nästan enbart kört practise games. Ofta för all mid grejen som är populärt.
Vad har folk för tips för Gragas? jag har börjat spela honom nyligen utan att sätta mig in i honom allt för mycket. Han fick en trevlig men ändå blygsam buff i den senaste patchen.
Själv spelar jag honom som initiativtagare till fighterna, bygger CDR, HP och en liten del AP, det har gått helt ok, Jag startar en fight, får jag teamet med mig överlever jag, samt att jag med bodyslam och Q kan avsluta ett par hjältar och få lite guld. Jag tycker att bodyslam funkar bra för en bestämd gruppstrid, och att ultin med fördel kan sparas till mitten av fighten. dock funkar den även bra för att separera motståndargruppen så man kan plocka en och en.
Ulti + bodyslam dit motståndaren landar + Q burkar man klara av att få till ett par gånger varje match, ibland har jag tur och har en ignite redo, eller får hjälp, ibland får man in en extra bodyslam.
så att ta carrys funkar helt ok med lite tur.
Finns det något prylar som är måste på Gragas? Någon summoner spell eller något, runor? Som jag spelar honom så tycker jag att jag pendlar in och ut i fighten hela tiden, jag tror inte jag gör så jättemycket skada, med slowar och håller stör istället.
Fler tips vore önskvärt, det är inte ofta jag ser folk spela Gragas, men någon borde väl kunna ge sin bild av hur man spelar honom bäst.