Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Suck... ännu ett "sheep" som lyssnar blind på Elementz.
Ah yes, eftersom jag plockar upp det som sistaargument (mer eller mindre) så måste det vara främsta anledningen att jag tycker Jax inte är så bra.
Bara för att Elementz tycker något betyder det inte att han har fel per automatik, y'know. Eller rätt, för den delen. De övriga exemplena du tar upp behöver jag inte kommentera vidare än att jag tycker att du har poänger där. Hans Solo Queue-lista bryr jag mig inte alls om, eftersom den verkar handla mer om pubstomp än två starka lag som möter varandra prearranged. Vilket är ganska naturligt, då det trots allt
är solo han snackar om.
I vilket fall var det mer för att visa att det inte endast handlar om att jag sett dåliga Jax-spelare. Elementz lär ha spelat med high elo-spelare, han har nog sett Jax spelad väl och ändå dragit slutsatsen att Jax inte är så bra.