2011-06-17, 22:12
  #12253
Medlem
Är där kö nu, någon som vet?
2011-06-17, 22:20
  #12254
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker85
Är där kö nu, någon som vet?

Låg på ca ~30 min när jag loggade in vilket var för ganska exakt 10 minuter sen.
2011-06-17, 22:23
  #12255
Medlem
Nihennas avatar
Köerna har inget med att Riot inte bryr sig, de är fortfarande under eld från Lulzsec som jag förstår det, de verkar inte ge fan med att sluta ddosa servern som små källarboende tards.
2011-06-17, 22:28
  #12256
Medlem
Jak@ns avatar
Är det nån som kan upplysa mig om exakt vilken tid det hela startar på dreamhack? Det står ju 10:30, men är det svensk tid liksom? Man vill ju inte missa nått, inte ens en sketen liten intervju får slinka undan. Och finns det någon länk än så länge där streamen kommer gå? Och sist men inte minst, hur mycket får man casha för en HD stream egentligen?
2011-06-17, 22:35
  #12257
Medlem
bluecheese105s avatar
Jag ska åka utomlands imorgon så jag kommer missa allting Tror ni någon kommer spela in det och sen lägga upp som torrent??
2011-06-17, 22:45
  #12258
Medlem
namerlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
Måste spectator-mode nödvändigtvis komma med season 2, har dom sagt det men jag missat?

Jag tänker naturligtvis på så sätt att dom lägger in en patch idag/ikväll/inatt ev imorgon bitti med spec-mode och sedan kommer season 2 efter dh samtidigt som dom släpper Yorick osv.



Aa så måste det vara, hoppas iaf att dom släpper det innan dh så vi kan kolla på matcherna imorgon.
2011-06-17, 23:27
  #12259
Medlem
Tarmiss avatar
Skulle någon vilja norpa Viking Tryndamere åt mig på DH? Vore otroligt lycklig isåfall
2011-06-17, 23:27
  #12260
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Aa så måste det vara, hoppas iaf att dom släpper det innan dh så vi kan kolla på matcherna imorgon.

Dom har ju redan sagt att Spec-mode kommer att vara tillgängligt på DH, så då får vi snarare hoppas att dom håller vad dom lovat.
2011-06-17, 23:50
  #12261
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Är det nån som kan upplysa mig om exakt vilken tid det hela startar på dreamhack? Det står ju 10:30, men är det svensk tid liksom? Man vill ju inte missa nått, inte ens en sketen liten intervju får slinka undan. Och finns det någon länk än så länge där streamen kommer gå? Och sist men inte minst, hur mycket får man casha för en HD stream egentligen?

Det står GMT+2 på sidan. Men du kan läsa allt här.
2011-06-17, 23:51
  #12262
Medlem
Jag tror att de kommer ha spectator mode på deras Tournament-server. och sedan till Säsong 2 slänga över det till den vanliga.
2011-06-18, 00:49
  #12263
Medlem
Gefreiters avatar
Nån som vet om shoppen har strulat länge och om jag kan förvänta mig att den ska göra det ett tag till?
Får ju fan inget gjort.
2011-06-18, 03:18
  #12264
Medlem
puryeeahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefreiter
Nån som vet om shoppen har strulat länge och om jag kan förvänta mig att den ska göra det ett tag till?
Får ju fan inget gjort.



Det kan du förmodligen göra eftersom allt strular hela tiden Kommer ihåg för ett år sedan när jag började spela, strulade fan ingenting. Visserligen var servern unavailable lite oftare för patcher men.


Och vad är grejen med att 90% av alla randoms man får spela med suger så brutalt hårt? Om jag inte kör premade får jag i princip alltid spela med efterblivna fransmän eller polacker, folk som lockar in Teemo med heal trots att det redan är ett squishy lag osv..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in