Citat:
Ursprungligen postat av Gefreiter
Nån som vet om shoppen har strulat länge och om jag kan förvänta mig att den ska göra det ett tag till?
Får ju fan inget gjort.
Det kan du förmodligen göra eftersom allt strular hela tiden

Kommer ihåg för ett år sedan när jag började spela, strulade fan ingenting. Visserligen var servern unavailable lite oftare för patcher men.
Och vad är grejen med att 90% av alla randoms man får spela med suger så brutalt hårt? Om jag inte kör premade får jag i princip alltid spela med efterblivna fransmän eller polacker, folk som lockar in Teemo med heal trots att det redan är ett squishy lag osv..