2010-10-03, 21:59
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Amerikanska servern är definitivt mer stabil och har mindre downtime. Dock så laggar det absolut på US. Är man van vid EU så känner man av det som fan. Jag och några polare brukar smurfa på US när EU är nere. Vi ligger på 30 ms på eu och typ 180 på US. Det är galet irriterande att last hitta med den pingen. Det tar liksom nån tiondels sekund innan karaktären reagerar. Mycket frustrerande när man är van vid perfekt ping.
Precis vad jag tycker, tog orden ur munnen på mig !
2010-10-04, 12:31
Medlem
tyses avatar
spelet börjar jag få en uppfattning om nu, xin zhao och ryze har jag fastnat för.

Kan någon hjälpa mig med en bra build till båda eller iaf visa någon sida där man kan lära sig builds etc

Jag heter Luka Rothmal ifall någon har lust att lägga till mig för ingame hjälp
2010-10-04, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
spelet börjar jag få en uppfattning om nu, xin zhao och ryze har jag fastnat för.

Kan någon hjälpa mig med en bra build till båda eller iaf visa någon sida där man kan lära sig builds etc

http://leaguecraft.com/strategies/guides
finns det många olika builds.
2010-10-04, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tyse

Den här guiden är riktigt bra för Ryze och har fått bra betyg http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/ryze-the-glass-cannon-88

Och här är en för Xin Zhao. http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/xin-zhao-lets-get-down-to-business-6314 Har dock inte testat den personligen.
2010-10-04, 14:57
Medlem
tyses avatar
drog en jävla bra dps me xin zhao, va 2 vs 3 för en jävla polackfitta lämnade i början. Drog alla djur i jungle förutom draken

sen så mobbade(läs dödade) jag en shen tills han drog rage och skrev "fuck you cheater" jodå jag börjar nog gilla spelet, lätt att förstå sig på och inte lika tråkigt som dota och sådana skitspel.
2010-10-04, 18:04
Medlem
börjar tycka att de ska börja nerfa aoe ultis antingen sänka dmg med massor eller höja cds med massor, körde mot ett lag nu där 4 av 5 hade en hög dmg aoe ulti på ~1min cd, lätt att vinna teamfights då
2010-10-04, 18:40
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmpff
börjar tycka att de ska börja nerfa aoe ultis antingen sänka dmg med massor eller höja cds med massor, körde mot ett lag nu där 4 av 5 hade en hög dmg aoe ulti på ~1min cd, lätt att vinna teamfights då
Jaa... man kanske inte ska ta teamfighter om dom har ett sådan lag.
2010-10-04, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Streix

Plus ha en del magic resistance så man inte tar så mycket skada
2010-10-04, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streix

Hur hade du tänkt man ska göra då när de rör sig tillsammans ?

Citat:
Ursprungligen postat av Busmumrik
Plus ha en del magic resistance så man inte tar så mycket skada

självklart MEN de gör endå en jävla massa damage, ta t.ex en carry kan ju inte satsa alldeles för hårt på magic res, speciellt inte i början då gör dom ju ingen dmg
2010-10-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hmpff
Hur hade du tänkt man ska göra då när de rör sig tillsammans ?

Det är ju inte svårare än att turtla eller lanea ut de. Bara för att motståndarna går samlade behöver man inte clasha
2010-10-04, 22:51
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlet
Det är ju inte svårare än att turtla eller lanea ut de. Bara för att motståndarna går samlade behöver man inte clasha

Om de pushar då?
2010-10-05, 01:27
Medlem
Varför är ezraels recomended items ap för. blir så trött på alla ezraels som bygger ap.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in