2010-07-17, 22:05
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeTZeR
dem hade ingen zilean vid.... Aja jag är riktigt bra med zillen iaf.
Ska ta och kolla på annie videon, men jävlar vad dryg musik.

edit: nja. araragi som spelar annie är inte slug. Skiter i den videon.

Vet inte om Annie är hans bästa champ direkt, men Araragi är utan tvekan en av dom bästa spelarna jag sett. Kolla hur han spelar Karthus, som han allmänt sett anses vara bäst i världen på.
2010-07-17, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Vet inte om Annie är hans bästa champ direkt, men Araragi är utan tvekan en av dom bästa spelarna jag sett. Kolla hur han spelar Karthus, som han allmänt sett anses vara bäst i världen på.
Will do.
2010-07-17, 22:39
Medlem
Kwelis avatar
Fan va Xin Zhao är OP. Sitter och kollar när HotshotGG äger en lane 1v2. Han måste ju fan nerfas..
2010-07-17, 22:42
Medlem
Ic3.C0lds avatar
Funderar på att testa detta spel nu, så har lite frågor. Hur skiljer detta sig rent spelmässigt från HoN? Kan man denya creeps/torn/medspelare? Vad är "runor", "ap" och liknane saker folk pratar om? Är itemsen annorlunda från HoN eller är dom snarlika?
Och är det hyfsat lätt att lära sig om man var bra/spelade mycket hon?
2010-07-17, 22:42
Medlem
Tack igen Jak@n! Tror jag fått in det någorlunda okej nu efter ett par games med honom! Riktigt rolig än så länge iaf. Såg lite kort när Hotshot spelade Udyr. Fyfan vad frestad jag blev! Ska lätt köpa honom när jag farmat ihop 3k IP
2010-07-18, 01:01
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ic3.C0ld
Funderar på att testa detta spel nu, så har lite frågor.

Aldrig spelat HoN men här kan du läsa om dina frågor.
2010-07-18, 05:28
Medlem
Precis börjat spela detta spel, efter att ha prövat HoN (Som jag tycker sög) så tyckte jag faktiskt LoL var riktigt kul, har dock bara än så länge kört 3 games och det senast 20-3-10 som master yi(?) !
2010-07-18, 13:59
Medlem
Jak@ns avatar
Aaarghhh vad less jag blir på det här spelet. Spelar ingen roll hur jag gör, det lag jag spelar i är det alltid nått jävla pucko som är sämst. Tom i min premade ska nån fucka ur och vara sämst. Får ju skitdålig rating själv med då man förlorar. Man borde få lite lite avdrag om man har positiva stats och den som har sämst stats borde få mycket avdrag. Jävla orättvist.

Finns de någon kontaktannonssida där man kan hitta bra spelare att köra med? -_-
Senast redigerad av Jak@n 2010-07-18 kl. 14:01.
2010-07-18, 14:06
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Aaarghhh vad less jag blir på det här spelet. Spelar ingen roll hur jag gör, det lag jag spelar i är det alltid nått jävla pucko som är sämst. Tom i min premade ska nån fucka ur och vara sämst. Får ju skitdålig rating själv med då man förlorar. Man borde få lite lite avdrag om man har positiva stats och den som har sämst stats borde få mycket avdrag. Jävla orättvist.

Finns de någon kontaktannonssida där man kan hitta bra spelare att köra med? -_-

FB funkar väl ganska bra?
Adda Thylin om du kör EU.
2010-07-18, 16:17
Medlem
Jak@ns avatar
Mmm är ju det som är grejjen, är ju på US så kan inte vara medlem i fbligan :S
2010-07-18, 17:24
Medlem
Skyggedanss avatar
Har ni lagt pengar på riotpoints?

La en hundra lapp förut så jag kunde spela med den karaktär jag ville. Ångrar det inte.
2010-07-18, 17:43
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Har ni lagt pengar på riotpoints?

La en hundra lapp förut så jag kunde spela med den karaktär jag ville. Ångrar det inte.
Jag har över 30 000 IP, så tror inte jag behöver det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in