2010-10-05, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gragas
Varför är ezraels recomended items ap för. blir så trött på alla ezraels som bygger ap.
Varför då? AP är nästan lika bra som AD nu efter hans nerf, jag har själv ägt med AP några gånger. Kruxet är dock att man måste farma som en tok för att göra någon skada, och det är i lategame man brukar prestera som AP. Han är rätt värdelös nu faktiskt, finns mycket bättre carries, han behöver buffas imo.
2010-10-05, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Varför då? AP är nästan lika bra som AD nu efter hans nerf, jag har själv ägt med AP några gånger. Kruxet är dock att man måste farma som en tok för att göra någon skada, och det är i lategame man brukar prestera som AP. Han är rätt värdelös nu faktiskt, finns mycket bättre carries, han behöver buffas imo.

Är det så? har då inte sett en ap ezrael som gör någon skada direkt.
2010-10-05, 09:49
Medlem
tyses avatar
jaha nu kan jag inte lira som xin zhao längre.. de gratis gubbarna är utbytta
2010-10-05, 10:22
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
jaha nu kan jag inte lira som xin zhao längre.. de gratis gubbarna är utbytta
Det gör nog inget, såg att du hade köpt en Malady varje runda du kört med Xin Zhao i alla fall.
2010-10-05, 10:55
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streix
Det gör nog inget, såg att du hade köpt en Malady varje runda du kört med Xin Zhao i alla fall.

jaha? såg en som hade gjort det så jag trodde det var bra
2010-10-05, 11:53
Medlem
Citat:
Köpte du Berzerker Greaves också?
2010-10-05, 12:32
Medlem
Jahlexs avatar
vad tycker flashback om Kayle?
2010-10-05, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahlex

Riktigt grym, om man spelar honom rätt
2010-10-05, 13:24
Medlem
Citat:
Det finns ett item som heter Stark's Fervor som ger ungefär samma saker som Malady, fast det är mycket bättre och har två aura, en som buffar laget och en som debuffar fienden. Du själv tjänar mer på det (10%-enheter mindre attack speed, 40% istället för 50%, men massor av annat istället), ditt lag tjänar mer på det. Malady är inte prisvärt i jämförelse. Köp inte Malady.

När du ändå är i gång, undvik också Warmog's Armor och Tiamat.

För övrigt, i ungefär 9/10 matcher bör du välja Mercury Treads. Kolla hur mycket cc motståndarna har. Har de mer än två hard ccs är valet givet. Har de många soft ccs är det också rätt lätt att välja.
2010-10-05, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotspur
Riktigt grym, om man spelar honom rätt

Det är en tjej faktiskt!

Och ja Kayle är riktigt bra, en av få hjältar som kan använda sig utav alla AP/AD items som nashors tooth, guinsoo's rageblade och gunblade.
2010-10-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahlex
Hon var bättre förr. Hon fungerar rätt bra som en hybrid, med hygglig damage output, en heal som också ger move speed, en nuke som också slowar, ranged attacks som splashar samt en ulti som kan rädda liv om du timar den rätt. Hon är rätt dålig på att ta torn, dock. I vilket fall, hon är okej. Vill man inte köra helt support eller helt carry fungerar hon bra.
2010-10-05, 14:02
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Det finns ett item som heter Stark's Fervor som ger ungefär samma saker som Malady, fast det är mycket bättre och har två aura, en som buffar laget och en som debuffar fienden. Du själv tjänar mer på det (10%-enheter mindre attack speed, 40% istället för 50%, men massor av annat istället), ditt lag tjänar mer på det. Malady är inte prisvärt i jämförelse. Köp inte Malady.

När du ändå är i gång, undvik också Warmog's Armor och Tiamat.

För övrigt, i ungefär 9/10 matcher bör du välja Mercury Treads. Kolla hur mycket cc motståndarna har. Har de mer än två hard ccs är valet givet. Har de många soft ccs är det också rätt lätt att välja.

sånt är ännu överkurs för mig, hela den här spelstilen är ny jag är i största allmänhet en FPS:are

kör nu med master yi där jag först satsar på alpha strike sen den där wuju style och sist meditate. sen kör jag om den ordningen till den man trycker på R går att aktivera

Köper först berserker greaves för att sen avancera till trinity force(köper först setet till vänster sen till höger och sist i mitten) och därefter köpa mig aegis of the legion. Tänkte köpa ett vapen som fixas genom att kombinera dagger med recurve bow (någon som vet vilket vapen jag menar)?

Ser det ut att vara ett bra upplägg eller har ni några synpunkter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in