2011-04-06, 15:31
Medlem
Är det bara i mina games som INGEN i laget köper Wards? Det slutar alltid med att jag får spendera alla mina pengar på att göra det, då får vi kills, men de märker inte att det är wardsens förtjänst.
2011-04-06, 15:33
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vici
Har börjat köra WW nu men får lite problem med min itembuild, junglar och bygger madred men sedan är jag i valet och kvalet mellan att bygga wriggles och bloodrazor, fördelen med wriggles är att jag får ward+lifesteal men med bloodrazor får jag bra mer dmg, attackspeed och en skön proc.

Med wriggles kan jag om läget finns ta solo dragon vid lvl 5 men det känns som att bloodrazor kommer bli till mer nytta midgame.

Åsikter, tips?

Min junglerunda är; golem, wraith, wolfs, blue

beror på laget du möter, är det ett hp heavy lag så måste du ha bloodrazor förr eller senare.. däremot är det ett lag med junglare eller folk som roamar mkt så är ju ward till er fördel

jag kör nästan alltid bloodrazor och köper wards
2011-04-06, 15:34
Medlem
jowals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Är det bara i mina games som INGEN i laget köper Wards? Det slutar alltid med att jag får spendera alla mina pengar på att göra det, då får vi kills, men de märker inte att det är wardsens förtjänst.

Antar att det är normal games du kör?
2011-04-06, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jowal
Antar att det är normal games du kör?

Japp, jag antar att det har mycket med det att göra.
2011-04-06, 15:38
Medlem
oscvics avatar
Kan någon tipsa mig hur man spelar Annie samt vad man ska köpa till henne under ett game? Är ganska ny och inte så erfaren.
2011-04-06, 15:39
Medlem
jowals avatar
Citat:
Japp, jag antar att det har mycket med det att göra.

Normal games tas inte på allvar utav någon, extremt sällan jag spelar då man hamnar med seriöst folk. I ranked är det ofta mer allvar, inte alltid, men oftast.
2011-04-06, 15:49
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Spelade en till match med lika mycket lagg igen. Någon mer än jag som har detta problem?

Spelade precis med 1111 i ping, lagom roligt att spela med delay hela tiden.
Som tur var spelade jag olaf så fick nöja mig med 14/3/4, det är ju ganska bra ändå.
2011-04-06, 16:01
Medlem
vobo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vici
Har börjat köra WW nu men får lite problem med min itembuild, junglar och bygger madred men sedan är jag i valet och kvalet mellan att bygga wriggles och bloodrazor, fördelen med wriggles är att jag får ward+lifesteal men med bloodrazor får jag bra mer dmg, attackspeed och en skön proc.

Med wriggles kan jag om läget finns ta solo dragon vid lvl 5 men det känns som att bloodrazor kommer bli till mer nytta midgame.

Åsikter, tips?

Min junglerunda är; golem, wraith, wolfs, blue

Kör Bloodrazor dirr, skippa wriggles helt och hållet. Efter det tank build, BV etc...
2011-04-06, 16:13
Medlem
Vicis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vobo1
Kör Bloodrazor dirr, skippa wriggles helt och hållet. Efter det tank build, BV etc...

Ska pröva det nu i nästa runda, om jag nu inte hamnar med någon som inte klarar solo-lane...
2011-04-06, 16:24
Medlem
pjalles avatar
Körde Cass för första gången, gick 13-4... rusha Rylais sen Lich Bane, löjligt effektivt.
2011-04-06, 16:36
Medlem
So I heard Athene has started playing LoL, what do you think of that? Personally I'm pretty sure he'll be #1 soon.
2011-04-06, 16:40
Medlem
vobo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
So I heard Athene has started playing LoL, what do you think of that? Personally I'm pretty sure he'll be #1 soon.

Athene's AP Ryze. Gogo!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in