2010-12-17, 01:27
Medlem
j0hns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rashaa
Guys, såg ni finalen?
ja de var kul :P
2010-12-17, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0hn
ja de var kul :P

antar att du såg mig då ^^
2010-12-17, 01:39
Medlem
j0hns avatar
Citat:

Kanske, såg inte allt
2010-12-17, 01:40
Medlem
Citat:

Du är hög-elo-spelare?
2010-12-17, 01:44
Medlem
Citat:
Kanske, såg inte allt

jag spelade iallafall gragas top första matchen, sen malphite top, och sista cho gath ^^
2010-12-17, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Du är hög-elo-spelare?

kan man väl säga :> vann nyss en turnering, 2100 euro delat på 7 pers. inte så illa
2010-12-17, 01:48
Medlem
Citat:
kan man väl säga :> vann nyss en turnering, 2100 euro delat på 7 pers. inte så illa

måste skryta lite nu, är ganska happy ^^
2010-12-17, 01:49
Medlem
j0hns avatar
Citat:
jag spelade iallafall gragas top första matchen, sen malphite top, och sista cho gath ^^
såg när du körde med gragas ^_^
2010-12-17, 01:54
Medlem
Citat:
såg när du körde med gragas ^_^

urf gick inte bra den matchen ^^ när jag kom till lanen va den andra redan en halv level mer än mig. sånt suger verkligen i solo lane. skitsvårt att dominare då. eftersom man alltid har statsen emot sin sida när han levlar upp långt före dig
2010-12-17, 01:57
Medlem
Citat:
Nice nice. Vad tycker du om nerfarna på Gragas, Malphite och Cho'Gath? Är de fortfarande bra karaktärer? Eller för den delen Cho'Gath, jag har lite problem med honom, tycker inte att han fyller rollen som tank tillräckligt bra, eller har nog med damage för att fungera som en effektiv dps tank. Han har en stark solo lane, dock, och ultin är en fin nuke. Och en hygglig silence är nice. Men han är... underväldigande, kan man säga. Och då är han ändå en av de "tanks" jag spelat mest. Han var ju trots allt gratis ett tag.

Vad heter du i LoL, då? rashaa? Kör du US eller EU?
2010-12-17, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Nice nice. Vad tycker du om nerfarna på Gragas, Malphite och Cho'Gath? Är de fortfarande bra karaktärer? Eller för den delen Cho'Gath, jag har lite problem med honom, tycker inte att han fyller rollen som tank tillräckligt bra, eller har nog med damage för att fungera som en effektiv dps tank. Han har en stark solo lane, dock, och ultin är en fin nuke. Och en hygglig silence är nice. Men han är... underväldigande, kan man säga. Och då är han ändå en av de "tanks" jag spelat mest. Han var ju trots allt gratis ett tag.

Vad heter du i LoL, då? rashaa? Kör du US eller EU?

ja alltså, dom behövdes väl kanske. lite väl stor nerf på gragas dock. det va ju som sagt mest locket itemet som va så jävla bra med honom. Och nu tog dom bort den + nerfade han grovt. han är verkligen inte top 3 bland tanks längre. Cho gath funkar mest när det finns stuns i teamet. så som ashe arrow. så han kan dra iväg hela sin combo utan vara rädd att missa. tycker Cho gath helt klart är den bästa tanken efter Malphite, Iallafall med rätt setup. lång silence. Och om du träffar en carry med rupture, silence, ulti + ignite. så är han i stort sett död. cho gath har hygglig auto attack med sina spikes också. Hans cooldowns är inte direkt långa heller så han tillför ju en del även om team fighten är lite längre.
2010-12-17, 02:05
Medlem
Citat:
ja alltså, dom behövdes väl kanske. lite väl stor nerf på gragas dock. det va ju som sagt mest locket itemet som va så jävla bra med honom. Och nu tog dom bort den + nerfade han grovt. han är verkligen inte top 3 bland tanks längre. Cho gath funkar mest när det finns stuns i teamet. så som ashe arrow. så han kan dra iväg hela sin combo utan vara rädd att missa. tycker Cho gath helt klart är den bästa tanken efter Malphite, Iallafall med rätt setup. lång silence. Och om du träffar en carry med rupture, silence, ulti + ignite. så är han i stort sett död. cho gath har hygglig auto attack med sina spikes också. Hans cooldowns är inte direkt långa heller så han tillför ju en del även om team fighten är lite längre.

ahh right, glömde svara på det sista. Jag heter Rashaasii och spelar på EU :>

fan jag är noob på forum alltså, går ju att ändra sitt inlägg upptäckte jag nyss ^^
men malphite är fortfarande pissigt bra. hans nerf gjorde väl ingen jätteskillnad precis
Senast redigerad av rashaa 2010-12-17 kl. 02:08.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in