2010-08-23, 16:49
Medlem
Skiten funkar ju inte ens att klicka play på. Verkar ju jävligt bra.
2010-08-23, 17:06
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Skiten funkar ju inte ens att klicka play på. Verkar ju jävligt bra.
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=31190

Som Pezit skrev.
2010-08-23, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=31190

Som Pezit skrev.

Nu känner man sig dum. Inte undra på att det inte funka då.
2010-08-23, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katalogen
Så det är alltså ingen idé att skaffa Shaco?
Shaco är/var min main innan nerfen. Han är helt klart en bra, fungerande karaktär. Väldigt bra på att få kills, inte alltför bra på att döda creeps. Hur han är efter nerfen vet jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Katalogen
Annars såg Warwick ganska bra ut med spellsen osv ;o
Warwick är väldigt bra... I ungefär 8 levlar. När fienden börjar bli bra kommer Warwick att se sig slagen av väldigt många andra. Jag skulle inte rekommendera honom, men han är i alla fall bättre än Evelynn och Alistar.

Citat:
Ursprungligen postat av Vic.Rattlehead
Någon spellcasters som är galen i end-game kanske?
Eller någon bra support / tank som kan hjälpa teammates när det blir nåt kul 5v5 slag i mid?
Annie är ju klart en av de bästa magikerna, men hon är inte en riktig late-game hero. Hon kan bli riktigt stark och ta ner andra karaktärer på några sekunder, men hon kan också bli rätt lätt att döda. Personligen skulle jag rekommendera henne mest av de som nukar, de som gör mycket skada under kort tid. Stunnen är underbar.

För support är nog Soraka eller Taric de bästa. Morgana är också lite support, men hon spelar mer offensivt. Alla de tre är väldigt bra. För tanks är Shen, Amumu och Rammus bäst.
2010-08-23, 17:49
Medlem
Katalogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Warwick är väldigt bra... I ungefär 8 levlar. När fienden börjar bli bra kommer Warwick att se sig slagen av väldigt många andra. Jag skulle inte rekommendera honom, men han är i alla fall bättre än Evelynn och Alistar.
Införskaffade mig WW idag, han steker ju verkligen motståndet Riktigt rolig hero också Men som du sa så var det svårare på högre level, men det var mest för att man blir gangbangad utav en massa ;/
2010-08-23, 17:51
Medlem
HaShMaNs avatar
Min favorit tank är helt klart Singed, har en vän som verkligen kan spela honom och brukar få 2-5 lane-kills mycket tidigt, även på ranked games. Som support är ju Janna också skön att ha med på laget pga. sin sköld och heal.
2010-08-23, 17:53
Medlem
Katalogens avatar
Om servern är busy så gör såhär: upp-ner-vänster-höger-upp-upp-ner-ner

Då kommer ni kunna logga in

EDIT* med piltangenterna då ofc
Senast redigerad av Katalogen 2010-08-23 kl. 17:55.
2010-08-23, 17:54
Bannlyst
En bra Singed är ett jävla slit att möta. Känns som att han inte tar någon damage oavsett vad man gör. Tur att man inte ser honom så ofta. Jag försökte spela honom, gick väl sådär. Men helt klart ett intressant koncept.
2010-08-23, 18:09
Medlem
HaShMaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeens
En bra Singed är ett jävla slit att möta. Känns som att han inte tar någon damage oavsett vad man gör. Tur att man inte ser honom så ofta. Jag försökte spela honom, gick väl sådär. Men helt klart ett intressant koncept.

A, verkligen. Helt klart sant, hans ulti hjälper ju en hel del, dessutom brukar min polare towerdivea på typ lvl 9 utan problem. Samma här, inte alls lika bra som min vän. Har sett honom bli jagad av 5 pers i över 3 min och klara sig.
2010-08-23, 18:11
Medlem
KythErs avatar
Kanske ska ta och köpa Singed! Han kostar ju bara 1350ip.
2010-08-23, 18:25
Medlem
HaShMaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Kanske ska ta och köpa Singed! Han kostar ju bara 1350ip.

Det skulle jag rekommendera, han är dock inte så himla lätt att spela, men kör på så blir du säkert grym!

En bra build skulle vara följande: Philosophers stone -> Rod of ages -> Mercury Treads ->
Guardian Angel/Banshees Veil/Force of nature beroende på vad du möter för lag, gärna alla tre.
2010-08-23, 18:29
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaShMaN
Det skulle jag rekommendera, han är dock inte så himla lätt att spela, men kör på så blir du säkert grym!

En bra build skulle vara följande: Philosophers stone -> Rod of ages -> Mercury Treads ->
Guardian Angel/Banshees Veil/Force of nature beroende på vad du möter för lag, gärna alla tre.

Tackar! Jag körde han lite på free week för ett tag sedan och hans fling är underbar när dom är för nära vårt torn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in