Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Den funkar väl precis likadant?
Om man sitter på mer än hälften av lagets kills är de nog dags att dela med sig så de andra har råd med items. Kills betyder inte ett skit om laget inte kan vinna teamfights eller inte vet hur man pushar.
Vi vann alla teamfights när jag var med i dom.
Sen att de pushar när jag går tillbaka för att köpa efter en vinst/baron och de pushar förlänge är inte mitt fel.
Du tror alltså att jag killsteala alltihopa.
Aja tro vad du vill men de va en för jävla usel förlust.
Tycker ändå att du faller rätt hårt på ditt argument.
Mitt lag har 35 kills eller va de var.
Jag hade 19kills och 10 assist = 29 allt som allt, var med i alla teamfights och "gav bort" 10st.
Kan hålla med om att laget har 35 kills och jag har 19 kills så ser de nog fan ut som killsteals, men fan inte när jag har 10 assists......