2011-09-06, 14:00
  #17569
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarth
Support kan också va att inte sno minions från carryn. Annars kan vem som helst stunna och göra annan damage som blir profit.

Va? Nu hängde jag inte med. Supporten ska såklart inte sno ett skit. Och anledningen till att just "support" spelas som support är ju att dom blir effektiva också utan masssa farm + kills. Visst kan tex sion stunna men inte fan blir han speciellt bra senare om han har 5 minions och inge cash.

Beror ju såklart på vilka man möter med etc, oftast behöver man inte ens en "tryhard" setup utan man kan smaska på med vad som helst. Men om det ska vara optimalt.
2011-09-06, 14:07
  #17570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
Lugn nu, du är helt vild, ehehehhehehehehehhe

On a serious note: Det är helt otroligt hur mycket bättre west är än E+N.

Heheheh ne men det var såklart inte seriöst, menade bara att alltid vinner man inte även om man har riktigt bra stats

Kan hålla med om att EUW håller mycket högre standard.
__________________
Senast redigerad av HeltVild 2011-09-06 kl. 14:20.
2011-09-06, 14:17
  #17571
Medlem
aq123s avatar
senaste 15matcherna = förluster... Har haft +stats varje match, har alltid wardat, plingat kartan, pushat laget, varit positiv hela tiden....men FFFFFFFFFFF mina mates suger ju varje gång.

Min ELO blir förstörd
2011-09-06, 14:49
  #17572
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
När laget har sammanlagt 35 kills och jag får de statsen, tror du din teori funkar då?

Den funkar väl precis likadant?
Om man sitter på mer än hälften av lagets kills är de nog dags att dela med sig så de andra har råd med items. Kills betyder inte ett skit om laget inte kan vinna teamfights eller inte vet hur man pushar.
2011-09-06, 15:10
  #17573
Medlem
[Borrtaget]
2011-09-06, 15:11
  #17574
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Den funkar väl precis likadant?
Om man sitter på mer än hälften av lagets kills är de nog dags att dela med sig så de andra har råd med items. Kills betyder inte ett skit om laget inte kan vinna teamfights eller inte vet hur man pushar.


Vi vann alla teamfights när jag var med i dom.
Sen att de pushar när jag går tillbaka för att köpa efter en vinst/baron och de pushar förlänge är inte mitt fel.
Du tror alltså att jag killsteala alltihopa.
Aja tro vad du vill men de va en för jävla usel förlust.

Tycker ändå att du faller rätt hårt på ditt argument.
Mitt lag har 35 kills eller va de var.
Jag hade 19kills och 10 assist = 29 allt som allt, var med i alla teamfights och "gav bort" 10st.

Kan hålla med om att laget har 35 kills och jag har 19 kills så ser de nog fan ut som killsteals, men fan inte när jag har 10 assists......
2011-09-06, 15:18
  #17575
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Vi vann alla teamfights när jag var med i dom.
Sen att de pushar när jag går tillbaka för att köpa efter en vinst/baron och de pushar förlänge är inte mitt fel.
Du tror alltså att jag killsteala alltihopa.
Aja tro vad du vill men de va en för jävla usel förlust.

Tycker ändå att du faller rätt hårt på ditt argument.
Mitt lag har 35 kills eller va de var.
Jag hade 19kills och 10 assist = 29 allt som allt, var med i alla teamfights och "gav bort" 10st.

Kan hålla med om att laget har 35 kills och jag har 19 kills så ser de nog fan ut som killsteals, men fan inte när jag har 10 assists......

Jag lyckades dock carrya ett helt lag själv som Irelia, sure blev feedad men det blev även de andra i fiendelaget vår caitlyn slutade med 7/14/xx hon fick dock en quadra kill en gång
2011-09-06, 15:19
  #17576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Vi vann alla teamfights när jag var med i dom.
Sen att de pushar när jag går tillbaka för att köpa efter en vinst/baron och de pushar förlänge är inte mitt fel.
Du tror alltså att jag killsteala alltihopa.
Aja tro vad du vill men de va en för jävla usel förlust.

Tycker ändå att du faller rätt hårt på ditt argument.
Mitt lag har 35 kills eller va de var.
Jag hade 19kills och 10 assist = 29 allt som allt, var med i alla teamfights och "gav bort" 10st.

Kan hålla med om att laget har 35 kills och jag har 19 kills så ser de nog fan ut som killsteals, men fan inte när jag har 10 assists......


Om ni vinner teamfights/ tar nash, varför pushar ni inte efter de, varför inte utnyttja övertaget ni får?
2011-09-06, 15:24
  #17577
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Om ni vinner teamfights/ tar nash, varför pushar ni inte efter de, varför inte utnyttja övertaget ni får?

Jag kan svara utifrån mina erfarenheter och som en gissning på varför de inte gjorde det: när mitt lag tog baron och alla utom 1 fick buffen då backar alla och sprider ut sig och farmar, jag skriver att vi bör pusha osv. men nä det gör dem inte förrän halva bufftiden har gått -_-
2011-09-06, 15:24
  #17578
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Vi vann alla teamfights när jag var med i dom.
Sen att de pushar när jag går tillbaka för att köpa efter en vinst/baron och de pushar förlänge är inte mitt fel.
Du tror alltså att jag killsteala alltihopa.
Aja tro vad du vill men de va en för jävla usel förlust.

Tycker ändå att du faller rätt hårt på ditt argument.
Mitt lag har 35 kills eller va de var.
Jag hade 19kills och 10 assist = 29 allt som allt, var med i alla teamfights och "gav bort" 10st.

Kan hålla med om att laget har 35 kills och jag har 19 kills så ser de nog fan ut som killsteals, men fan inte när jag har 10 assists......

Isf låter de som att du kör ditt egna race istället för att kommunicera med ditt lag
(ja de finns undantag då de är omöjligt men de är sällan varje game). Jag tror inte
att du "killstealade" alla i ditt lag heller, imo finns de inget som heter de.

Om de inte är dags att pusha när man vunnit en teamfight eller tagit baron, när är de dags då?
2011-09-06, 15:31
  #17579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Isf låter de som att du kör ditt egna race istället för att kommunicera med ditt lag
(ja de finns undantag då de är omöjligt men de är sällan varje game). Jag tror inte
att du "killstealade" alla i ditt lag heller, imo finns de inget som heter de.

Om de inte är dags att pusha när man vunnit en teamfight eller tagit baron, när är de dags då?

Jag brukar inte bry mig om vem som får kills förutom när det är sånna äckliga idioter som verkligen väntar med att använda sina skills tills motståndaren har typ 20% för att sedan dra hela sitt combo så att dom senare ska kunna skryta för sina 12 åriga vänner vilka bra stats dom hade.


Vilka tror ni blir buffade/nerfade nästa patch?

Orianna nerf och Shen buff är redan confirmed
__________________
Senast redigerad av HeltVild 2011-09-06 kl. 15:34.
2011-09-06, 15:52
  #17580
Medlem
Naikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Jag brukar inte bry mig om vem som får kills förutom när det är sånna äckliga idioter som verkligen väntar med att använda sina skills tills motståndaren har typ 20% för att sedan dra hela sitt combo så att dom senare ska kunna skryta för sina 12 åriga vänner vilka bra stats dom hade.


Vilka tror ni blir buffade/nerfade nästa patch?

Orianna nerf och Shen buff är redan confirmed


Kassadin blir buffad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in