Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Fattar inte varför folk säger att det är pinsamt av riot det som hände.
jag har inte sett en enda som sagt det. däremot har folk sagt att det är pinsamt
för riot vilket det också var.
förresten så är det ju rätt fail av riot att de inte fixat buggarna med att reconnecta som funnits sedan urminnes tider. Då hade de aldrig behövt remake'a utan det hade bara varit att reconnecta och köra igång spelet när alla var inne igen. Självklart måste de också ha funktion som gör så att spelet pausas när någon dc'ar och fortsätter vara pausat tills alla spelare är inne eller tills spelarna röstar igenom att de ska starta. Detta är ett måste i tournament client.