2010-07-27, 19:16
  #1513
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeens
Edit: Eu handlar det om.

Har ni redan patchat eran?
2010-07-27, 19:46
  #1514
Bannlyst
Det har inte kommit nån patch än. Kan spela som vanligt, utan Vladmir osv.
2010-07-27, 20:24
  #1515
Medlem
Jak@ns avatar
Kanske OT men jag vet inte, om man har tråkigt som mig medan man väntar på att servern ska komma upp kan man kolla när Hotshot spelar SC2 singleplayer på brutal. Deras LOLstream är ju bara gamla replays som går.

http://www.justin.tv/clgame#
__________________
Senast redigerad av Jak@n 2010-07-27 kl. 20:26.
2010-07-27, 23:55
  #1516
Medlem
KythErs avatar
Varför är livestream.com/cLgame nere för? Står att den inte kan hittas!
2010-07-28, 00:32
  #1517
Medlem
Jak@ns avatar
Hela skiten är nere. Servers kom upp runt 22:00 men det gick inte att starta spel, alla var fast i champ select och vissa påstod att det buggade när folk valde Vladimir, vilket alla gjorde hela tiden. Sen tog dom ner servers och nu när jag startade launcher får man på nytt ladda ner en patch (vilken är fast på 56%). Dom klantade sig med nått kan man säga, värsta jag varit med om.
2010-07-28, 00:36
  #1518
Medlem
shaqims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Hela skiten är nere. Servers kom upp runt 22:00 men det gick inte att starta spel, alla var fast i champ select och vissa påstod att det buggade när folk valde Vladimir, vilket alla gjorde hela tiden. Sen tog dom ner servers och nu när jag startade launcher får man på nytt ladda ner en patch (vilken är fast på 56%). Dom klantade sig med nått kan man säga, värsta jag varit med om.

Vet inte om du kör EU eller US, men EU är iaf helt nere. Kan inte ens komma in på deras forum. Andra dagen i rad nu som jag kommer hem från jobbet och vill njuta av en natt-lol, bara för att inse att det ligger nere. Detta suger!
2010-07-28, 00:39
  #1519
Medlem
Jak@ns avatar
Kör US, kan tänka mig att EU ska patchas nu kanske då man har kunnat spela på den under dagen har jag hört. Hoppas ni inte får samma problem som US, helt sjukt att det tog hela jag dagen att patcha det, och fortfarande fungerar det inte.
2010-07-28, 00:50
  #1520
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Varför i hela helvetet fungerar det inte? Var inne och spelade runt 12, sen restartade jag klienten och en ny patch börjar laddas. När den är klar står det "are you connected to internet?" igen, WTF?!?!?
2010-07-28, 00:58
  #1521
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Hur fan kom han runt "Unavaliable" som streamar?
2010-07-28, 01:05
  #1522
Medlem
GFLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigAndAlmighty
Hur fan kom han runt "Unavaliable" som streamar?

smart, när clienten var nere visar dom recorded på clgaming streamen, på jtv streamar han sc2 ( som han suger på ) och lol på us, som är uppe . dock är hotshot inget att titta på, allmänt otrevlig mot sina teammates och tråkig dumfan. nicosharp ftw och jag ofc
2010-07-28, 01:08
  #1523
Medlem
man_whores avatar
Verkar funka nu..
2010-07-28, 01:10
  #1524
Medlem
Joeens, jonas, vad du nu vill kalla dig själv... Nu tycker jag att vi skärper oss och kommer på en lösning så lilla Namedless får spela LOL full. Sitter här med flickvännen i sängen(Enbart för att poängtera att jag har något annat än LOL) och bara väntar på att köra igång ett game, så fungerar det inte. Hjälp mig, och gör det snabbt Jonas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in