Brolin såg ut som en boll redan som juniorspelare. Hans ostasikte och gubbmage fanns redan när han vann Guldbollen första gången (1990?). Guttaperkabollar studsar och far f.ö. som f-n, precis som Brolin och Maradona.
Satt och funderade på hur länge jag skulle orka vara kvar i samma sällskap som Holm. Vilken liten mallig viktigpetter!
I höjdhopp gäller att hoppa högst. Sjöberg har hoppat högre än Holm, alltså är Sjöberg en bättre höjdhoppare än Holm (om man bara räknar så). Drar man hopparens längd från hur högt dom har hoppat så skulle Holm vinna.

Tänk också på alla dopade fuskare som Sjöberg tävlade mot på sin tid - utan dem hade han troligen fått många OS och VM-medaljer!
Johansson kan jag fortfarande inte riktigt med - minns fortfarande besvikelsen och skammen när han avslöjades som fuskare. Men brottare (och boxare) är ofta oerhört reaktionssnabba. Kul att få se en brottare vs en boxare i första duellen!
Jag vill att Thomas Gustavsson ska vinna. Han är söt och från Eskilstuna.
Snyggaste skridskoåkaren hette dock Johan(?) Granath.
Hur gammal är Knape? Är hon inte ovanligt rynkig för sin ålder? Men hon har fortfarande Star Quality.
Nästa år vill jag att Stig H Johansson är med. Om dom vill ha med en fuskare till så kan dom ta nån springflicka: Linda Haglund eller Ludmilla.