2010-01-19, 21:17
Medlem
Trevligt

Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Hm... man kanske måste ta dina tips om slutsegraren på allvar nu..?

Tror nog Armand kan vinna detta, han verkar inte allra smartast men helt klart en av de mest vältränade och bäst vinnarskalle. Tror han kommer ligga högt upp i alla fysiska tävlingar.
Kul med ngn som tror på en
....Vi kommer att få se "fettot"
Citera
2010-01-19, 21:20
Medlem
Dagens avsnitt var mycket bättre än förra, då det inte var massor av fotbollsskit hela tiden. Tyvärr är jag helt ointresserad av sport, men intresserad av själva programidén och alla tävlingar och mellanpratet. Så hade de tagit bort alla sportklipp hade det varit ett superbra program, och jag är medveten om att jag kommer få en hel del ruttna tomater på mig nu.

Men simhopp gick ju an, lite tråkigt att man skulle råka läsa att en viss person inte kommer att vinna.
Citera
2010-01-19, 22:31
Medlem
ZRydens avatar
Sjöberg är kung. Alltid ett glas med alkoholdryck i närheten.
Citera
2010-01-19, 22:54
Medlem
Var hitta säsong 1?

Missade första säsongen. Kan man se/ladda ner det någonstans?
Citera
2010-01-19, 22:57
Medlem
Det var kul att följa serien tills galafilifjonkan avslöjade hur allt slutade. Jävla idiot!
Citera
2010-01-20, 00:54
Medlem
tomaspirats avatar
Stort att se Thomas Johansson ta avstånd från dopingen utan omsvep. Verkar vara en kanonkille.
Citera
2010-01-20, 02:04
Medlem
Jag kollar mest för att se massa idrottsprofiler softa och umgås tillsammans Mycket bra trivsel-tv. Jag skiter egentligen vem som blir mästarnas mästare

Vill bara tipsa om att all musik som är med i programmet finns listad på svt.se
Senast redigerad av Archibald10 2010-01-20 kl. 02:57.
Citera
2010-01-21, 17:55
Medlem
GillrocKs avatar
Jag vet att med detta inlägg kommer ni att skrattar ihjäl er, eller?

Lösning http://svtplay.se/v/1852399/mastarnas_mastare/del_2_av_10?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1842583/sb,p104062,1,f,-1

57:03
Citera
2010-01-21, 18:02
Medlem
Knudsons avatar
Detta program är ju ett av dom trevligaste som sänds på den statliga televisionen. Hoppas Nilsmark håller sig kvar länge
Citera
2010-01-21, 22:02
Medlem
Svidmyras avatar
Brolin såg ut som en boll redan som juniorspelare. Hans ostasikte och gubbmage fanns redan när han vann Guldbollen första gången (1990?). Guttaperkabollar studsar och far f.ö. som f-n, precis som Brolin och Maradona.

Satt och funderade på hur länge jag skulle orka vara kvar i samma sällskap som Holm. Vilken liten mallig viktigpetter!

I höjdhopp gäller att hoppa högst. Sjöberg har hoppat högre än Holm, alltså är Sjöberg en bättre höjdhoppare än Holm (om man bara räknar så). Drar man hopparens längd från hur högt dom har hoppat så skulle Holm vinna. Tänk också på alla dopade fuskare som Sjöberg tävlade mot på sin tid - utan dem hade han troligen fått många OS och VM-medaljer!

Johansson kan jag fortfarande inte riktigt med - minns fortfarande besvikelsen och skammen när han avslöjades som fuskare. Men brottare (och boxare) är ofta oerhört reaktionssnabba. Kul att få se en brottare vs en boxare i första duellen!

Jag vill att Thomas Gustavsson ska vinna. Han är söt och från Eskilstuna. Snyggaste skridskoåkaren hette dock Johan(?) Granath.

Hur gammal är Knape? Är hon inte ovanligt rynkig för sin ålder? Men hon har fortfarande Star Quality.

Nästa år vill jag att Stig H Johansson är med. Om dom vill ha med en fuskare till så kan dom ta nån springflicka: Linda Haglund eller Ludmilla.
Citera
2010-01-21, 23:30
Medlem
Svidmyras avatar
Och här kommer ansiktet på Mästarnas husgud FIRDAUS KABIROV - lastbilsklassens vinnare i ett Paris-Dakarrally.

http://02varvara.files.wordpress.com/2010/01/firduas_kabirov_31019.jpg
Citera
2010-01-22, 01:20
Medlem
Chilimans avatar
Vart fan är Gunde? Om inte han är med i nästa års upplaga så bojkottar jag programmet. Han är den ultimata mästarnas mästare, skulle nog äta blod för att vinna varenda deltävling. Men han dricker ju inte vin förstås. Men ändå, en man som tar tid på hur lång tid det tar att torka sig efter duschen måste vara med. Tänk er Henke Larsson mot Magdalena F och Gunde nästa år, det är lite ståpäls redan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in