Känns som om Holm tar det här på alldeles för stort allvar.
Men det var ju samma sak med Elofsson förra säsongen. Blir lite tråkigt när idrottsmän som nyss avslutat sina karriärer tävlar mot gamla stötar som slutade karriären på 80-talet.
Känns som om Holm tar det här på alldeles för stort allvar.
Men det var ju samma sak med Elofsson förra säsongen. Blir lite tråkigt när idrottsmän som nyss avslutat sina karriärer tävlar mot gamla stötar som slutade karriären på 80-talet.
Är man med i en tävling så ska man sikta på seger. Holm är min favorit..
# VM-medaljer: 1 brons (1994)
# EM-medaljer: 1 brons 1992
# Guldbollen: 1990 och 1994
# Cupvinnarcupen: vinst 1993
# UEFA Super Cup: vinst 1994
# Världslaget:uttagen i världslaget 1994
# Coppa Italia: vinst 1992
# UEFA-cupen: vinst 1995
Nja, mästare och mästare. Cupvinnarcupen kan eventuellt sägas vara en tävling för de bästa lagen (som vunnit en cup), men å andra sidan hamnar ju de absolut bästa lagen i Champions League om de även vunnit cupen. Brolin är en utmärkt fotbollsspelare, men mästare? Nja. Han är inte nationell mästare. Han är inte europeisk mästare. Han är inte världsmästare. Han är inte olympisk mästare. Utan någon av de tre sista titlarna ifrågasätter jag om man kan kallas mästare.
För övrigt anser jag att Catrin Nilsmark är ruskigt het.
Alla förväntningar man hade på vad som skulle hända mellan dom två innan programmet har definitivt uppnåtts.
Knarkarn är så knäckt på att Holm vunnit OS. Höjdhopp på Knarkarns tid var hela gänget dopat, så att det är därför han håller på med att han hoppat högre, för han har inget annat att komma med. Man kan ju inte säga att han är främande för att stoppa illegala substanser i kroppen, knarkan.