2010-01-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galafilifjonkan
Vill ni veta hur det går

Självklart, se till att använda spoiler bara
Citera
2010-01-26, 20:12
Medlem
Vismuts avatar
Varför hade dom inte vita T-shirtar på sig?
Citera
2010-01-26, 20:20
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vismut
Varför hade dom inte vita T-shirtar på sig?

för att damerna skulle slippa bli avundsjuka på brolin
Citera
2010-01-26, 20:38
Medlem
Knudsons avatar
Tycker Armand går från klarhet till klarhet. Han verkar vara en trevlig prick
Citera
2010-01-26, 20:38
Medlem
__Alez__s avatar
Oj 2.40 på Louise Karlsson.

Holm höll andan 6 sek.
Citera
2010-01-26, 21:00
Medlem
HAhaas avatar
Gillar programmet starkt fast framförallt Patrick Sjöberg och han psykande med holm. Att Patrik sitter med ett glas vin nästa hela tiden visar ju hur man ska göra den här tävlingen. Nästa program såg väldigt kul ut.
Jag vet inte varför riktigt men njuter när de går dåligt för holm. Han verka vara en riktig viktigpetter.
Senast redigerad av HAhaa 2010-01-26 kl. 21:06.
Citera
2010-01-26, 21:02
Medlem
Hmm, allt handlar alltså om att vara bra på att fånga fallande lasersvärt. Spelar ingen roll hur uruselt tävlandet går, bara man kan fånga sitt svärd sitter man bergssäkert. Lite varitation på duell vore önskvärt, likt Farmen att den utmanande får välja gren.
Citera
2010-01-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Tycker Armand går från klarhet till klarhet. Han verkar vara en trevlig prick
Helt rätt iaktaget av dig
Citera
2010-01-26, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishattack
Då får du allt nog vänta några år till på zlatan...

Jo de vet ja, men de går inte tyvärr. Då hinner de andra bli för gamla. Jag är inget Zlatan-fan men att se honom med Sjöberg, Frank och sådana tuffa grabbar hade varit skoj, just för att se deras beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Jaa! Frankie boy hade säkerligen satt på de flesta honorna där utom Knape för där tror jag verkligen att vi pratar frigid.. Torrare får man leta efter med ljus och lykta..

Haha precis, då hade det hänt saker. Louise Karlsson hade garanterat legat i farozonen. Frank hade gjort lite vad han velat .

Så kasta in en joker nu , Frank Andersson !

Som många påpekat , roligt att se Sjöberg. Alltid vin nära till hands, och glider så mycket det går. Holm och Sjöberg är verkligen som dag och natt, sen vem man gillar får man bestämma själv. Hoppas dock Sjöberg blir långvarig.
Senast redigerad av Fedbo 2010-01-26 kl. 21:27.
Citera
2010-01-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupusX
Hmm, allt handlar alltså om att vara bra på att fånga fallande lasersvärt. Spelar ingen roll hur uruselt tävlandet går, bara man kan fånga sitt svärd sitter man bergssäkert. Lite varitation på duell vore önskvärt, likt Farmen att den utmanande får välja gren.

Håller med om det. Det blir för slumpartat i längden.

Men kul med tillbakablickarna på Sjöberg. De ända som media rullar är ju dedär 2,42-hoppet, på samma sätt som man bara visar Holms Os-guld. Ingen som har fler klipp med dessa två som de kan lägga ut på tuben?

Btw, dedär med OS 92 och stukad fot, nån som hört om det innan? Jag läste hans biografi för nått år sen och vad jag minns så stod det ingenting om nån stukad fot där. Btw så känns det som att han under hela sin karriär skyllt alla mindre lyckade tävlingar på skador. Det börjar bli tröttsamt. OS 92 vanns på så lågt som 2,34..

Sjöbergs mästerskapsfacit. 10 av 21 mästerskapsfinaler hoppade han 2,25 eller sämre. Ett ganska bedrövligt facit av en hoppare på hans nivå.

O andra sidan så hade han otur att skada sig under OS i Atlanta. Jag tror att han hade tagit medalj där också även om han hade haft svårt att vinna. Han hoppade 2,35 som iofs va ett sällsynt undantag under dedär åren bara några veckor efter att OS va slut

Sedan så hade han
Citera
2010-01-26, 21:35
Medlem
ZRydens avatar
Sjöberg är kung! Hur lång tid tog det innan ett vinglas, fyllt till bredden var hjälplöst placerat i hans jättenävar efter återkomsten från nattduellen? 5 sekunder?
Citera
2010-01-26, 21:42
Bannlyst
ett trevligt program med trevliga människor som har trevligt tillsammans.

skönt att slippa paktsnack och psykterror som i de andra såphelvetarna.

men det är fortfarande folk (läs tjejer) man inte känner igen till utseendet. nån golfare som jag aldrig sett, simmerskor..osv...den ända jag känt igen är nog åsa sandell som åkte förra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in