Sån jävla skön seger idag trots den bitande kylan på grimsta. Blåvitt kontrollerade matchen fullständigt från start och nu ska det fanimej mycket till att det inte ska bli guldpytt nästa helg.
3-0 segern i sig var suverän i sig, lika härligt var det när det fåtalet råttor pep hem med svansen mellan benen strax efter 2-0
Att aik ska tappa poäng mot bajen på söndag finns ju bara inte, enda sättet jag kan se är att dom redan kastat in handuken i guldracet
För övrigt har jag en känsla att det här är bajens sista säsong i allsvenskan på väääldigt länge, om inte för alltid. Att Vd:en lämnar posten när klubben har dom 3 viktigaste matcherna i klubbens historia kvar känns riktigt märkligt.