2009-10-29, 20:20
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Håller med, så jävla dålig han borde inte få dömma allsvenskan
"Damallsvenskan" passar för han.
Ja han kommer att avgöra matchen, det vet man nu
Nån dommare som kan starta oroligheter på läktarn så är det han.
Då lär sill polisen gå lös, på stockholmare för göteborgare kan aldrig göra fel.

Som Djurgårdare så hoppas jag att han dömmer för Glenn

Han har bevisat många ggr att han avskyr bajen och han verkar ha samma inställning till dif efter det jag sett, antingen är han då gnagare eller så hatar han bara sthlm. Svaret får vi på Söndag, skönt att slippa vara inblandad i en sån nervmatch Hansson drömmer nog våta drömmar just nu om straffar på övertid och stenhårda utvisningar som han vågar ta trots publiktrycket, han har gjort det så många ggr förr

Bilden som aftonbladet har här är väldigt talande för Martin som domare, han älskar att kliva in så här med ett felaktigt beslut som avgör en hel match..man ser det tydligt på kroppspråket

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/aik/article3179187.ab
Senast redigerad av Fyrkantig_boll 2009-10-29 kl. 20:25.
Citera
2009-10-29, 20:24
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Vi går till Champions League istället, drar in 110-120 mille och köper loss råsunda
Haha bara tanken får mig på underbart humör
Citera
2009-10-29, 20:27
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OWelcheLust
Va ? Har du någon källa på det?
Nej inte UEFA, menade FIFA.

Visst, gå in på FIFA.com och leta reda på det.
Orkar inte leta och hitta en länk, men minns att jag har sett det där.

Har också sett det på http://hemmaparasunda.se där du själv kan kolla under fliken nuläge om du inte tror mig.
FIFA's uttalande: ”The spiritual home of Swedish football, the atmospheric Rasunda stadium in Solna.”
Citera
2009-10-29, 20:30
Medlem
rudes avatar
http://img.fifa.com/classicfootball/stadiums/index.html
Citera
2009-10-29, 20:52
Medlem
csts avatar
Att kunna bygga på platsen där råttis ligger är väl en av förutsättningarna för att kunna bygga den nya arenan?

Skitsamma, nu till det viktiga. Det är bara att knyta näven i fickan. 3 pinnar på smålands stolthet ( ) på söndag och sedan 180 minuter mot assyriska. Sen är kontraktet 2010 grejat.
Citera
2009-10-29, 20:54
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Att kunna bygga på platsen där råttis ligger är väl en av förutsättningarna för att kunna bygga den nya arenan?

Skitsamma, nu till det viktiga. Det är bara att knyta näven i fickan. 3 pinnar på smålands stolthet ( ) på söndag och sedan 180 minuter mot assyriska. Sen är kontraktet 2010 grejat.
Sorry, ni åker ut i år, hade det vart liknande motstånd för ÖIS och er så hade ni haft iaf en liten chans, nu blire dock två sthlmslag som åker ut.
Citera
2009-10-29, 21:25
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Sorry, ni åker ut i år, hade det vart liknande motstånd för ÖIS och er så hade ni haft iaf en liten chans, nu blire dock två sthlmslag som åker ut.
Äh, kalmar har inte mkt kvar att spela för. Vi har kontraktet. Dessutom har vi ju ett bättre utgångsläge än vad öis har.
Citera
2009-10-29, 21:31
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Äh, kalmar har inte mkt kvar att spela för. Vi har kontraktet. Dessutom har vi ju ett bättre utgångsläge än vad öis har.

Betydligt bättre, dif tar kvalplatsen även vid förlust mot kalmar för öis har absolut ingenting att hämta i Gefle. Förstår inte att vissa tror att strömvallen är som söderstadion, det är inte bara att åka dit och hämta hem tre enkla poäng..tvärtom
Citera
2009-10-29, 21:35
Medlem
OWelcheLusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rude
http://img.fifa.com/classicfootball/stadiums/index.html
Jag erkänner mig besegrad
Citera
2009-10-29, 21:42
Medlem
padrons avatar
Har svårt att se Djurgården slå Kalmar men nog kan de nå ett kryss mot ett ganska oinspirerat KFF. Men det kanske räcker till kvalplats, är inte så säker på att ÖIS slår Gefle borta. Jag är lite tudelad - visst hade det varit en stor ära att skicka ner DIF till superettan men nu när Bajen redan åkt vill man ju gärna ha något stockholmslag kvar. Och jag är inte så säker på att de grejar Assyriska i kvalet.
Citera
2009-10-29, 21:55
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Jo, 3 klubbar är nog lite mycket. 2 räcker. Det skulle väl bli Hammarby i sånt fall eftersom DIF verkar ha sänkt sitt publiksnitt så att Östermalms IP gott och väl täcker deras behov framöver.

och ÖIS snitt ger vid handen att dom kan återvända till Valhalla....
Citera
2009-10-29, 22:07
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OWelcheLust
Jag erkänner mig besegrad

Verkar ju bara vara en lista över klassiska arenor, hittar inget om någon ranking.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in