Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Ge fan i det där byråkratiska skitsnacket, alla vet att Kim fuskade, att han inte blev straffad beror på inte minst svff:s oförmåga att sätta riktiga regler och rädsla av att straffa vissa klubbar.
Gult kort kan ju inte delas ut i efterhand, så utslaget var väl klart långt innan DN tog upp det till behandling.
Att man är rädd att straffa vissa klubbar, kasta inte sten i glashus nu. När kommer det ett rejält straff för stockholmslagens avbrutna matcher. Se på Italien.