2009-10-02, 16:09
  #8521
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Det skulle vara kul att höra reaktionerna om det var AIK som blev friade, oj oj oj då skulle det låta annorlunda! Svff = AIK m.m.

Tycker iofs att det är så det har låtit hela tiden fast SvFF=IFK Göteborg
Citera
2009-10-02, 16:18
  #8522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Ge fan i det där byråkratiska skitsnacket, alla vet att Kim fuskade, att han inte blev straffad beror på inte minst svff:s oförmåga att sätta riktiga regler och rädsla av att straffa vissa klubbar.

Gult kort kan ju inte delas ut i efterhand, så utslaget var väl klart långt innan DN tog upp det till behandling.

Att man är rädd att straffa vissa klubbar, kasta inte sten i glashus nu. När kommer det ett rejält straff för stockholmslagens avbrutna matcher. Se på Italien.
Citera
2009-10-02, 16:18
  #8523
Medlem
Rubarth23s avatar
Fan va fegt. Men samtidigt är jag inte förvånad. Fega pissiga SvFF...
Citera
2009-10-02, 16:28
  #8524
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Gult kort kan ju inte delas ut i efterhand, så utslaget var väl klart långt innan DN tog upp det till behandling.

Att man är rädd att straffa vissa klubbar, kasta inte sten i glashus nu. När kommer det ett rejält straff för stockholmslagens avbrutna matcher. Se på Italien.
Menar du de 30 sekunderna i matchen mellan AIK och Djurgården? Annars håller jag helt klart med om att det är alldeles för små straff för all vandalism under matcherna.
Dock tycker jag fortfarande Kim borde blivit avstängd, känns som om svff bjuder in till ännu mer nu.
Citera
2009-10-02, 16:44
  #8525
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Ge fan i det där byråkratiska skitsnacket, alla vet att Kim fuskade, att han inte blev straffad beror på inte minst svff:s oförmåga att sätta riktiga regler och rädsla av att straffa vissa klubbar.
Ska Christensen straffas för att det inte finns ordentliga regler? Du är verkligen ett riktigt stolpskott
Citera
2009-10-02, 16:49
  #8526
Bannlyst
[Jag vet, Vi åker till Göteborg och bryter målvaktens ben. Och deras reservmålvakts ben också. Vi vet vart dom bor Guld till AIK

Sieg Heil

VI HATAR ALLA
Citera
2009-10-02, 17:01
  #8527
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Ska Christensen straffas för att det inte finns ordentliga regler? Du är verkligen ett riktigt stolpskott
Är du dum i huvudet eller? Var ju precis det jag skrev, att reglerna inte är bra. Lär dig läsa.
Citera
2009-10-02, 17:08
  #8528
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Är du dum i huvudet eller? Var ju precis det jag skrev, att reglerna inte är bra. Lär dig läsa.

Citat:
Ursprungligen postat av Viking-

Dock tycker jag fortfarande Kim borde blivit avstängd

JA SOM SAGT!!!!!!!!
Citera
2009-10-02, 17:16
  #8529
Medlem
csts avatar
Är alla råttor som försvarade obolos knytnäve tillbaka för att käfta om den "fuskande" dansken nu? Snacka om att kasta sten i glashus.
Citera
2009-10-02, 17:20
  #8530
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
JA SOM SAGT!!!!!!!!
Med vad fan babblar du om, jag skrev att reglerna var dåliga vilket jag fortfarande tycker. Sedan är det min personliga åsikt att Kim borde straffas för sitt fusk, jag fattar inte hur du kopplar det till att han ska straffas pga reglerna, jag ser det mer som ett brott mot de moraliska och sportsliga aspekterna.
Citera
2009-10-02, 17:22
  #8531
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Med vad fan babblar du om, jag skrev att reglerna var dåliga vilket jag fortfarande tycker. Sedan är det min personliga åsikt att Kim borde straffas för sitt fusk, jag fattar inte hur du kopplar det till att han ska straffas pga reglerna, jag ser det mer som ett brott mot de moraliska och sportsliga aspekterna.

Så du vill att de ska rätta sig efter din "regelbok"?
Citera
2009-10-02, 17:23
  #8532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Med vad fan babblar du om, jag skrev att reglerna var dåliga vilket jag fortfarande tycker. Sedan är det min personliga åsikt att Kim borde straffas för sitt fusk, jag fattar inte hur du kopplar det till att han ska straffas pga reglerna, jag ser det mer som ett brott mot de moraliska och sportsliga aspekterna.

Så, han ska straffas för något som inte går att bestraffa i efterhand. Ändra reglerna så det inte uppkommer situationer som den här fler gånger. Samma sak med alla mjäkiga straff efter brutna matcher. Sätt en grundnivå på 500000 i böter första gången, sen 1000000 och ingen publik en match, och sen dubbla igen. Det är inte polisens/samhällets fel att det ser ut som det gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in