Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Jo nu har det ju varit bestämt ett tag att matchen ska börja så tidigt. Mend et jag opponerar mig emot är att spelarna måste gå direkt ur sängen in på arenan (du förstår säkert vad jag menar).
Det är dessutom långt ifrån alla som är särskilt mogonpigga. Och nej, jag syftar inte till Dulee. Varken hjärnan eller kropp är ju inte direkt på topp så tidigt på dagen.
Jag förstår precis vad du menar. Men 12.30 är knappast morgon för en normal person och inte heller för en elitidrottare.
Jag skulle gissa på att aik brukar ha samling runt 9 på karlberg för att i lugn och ro gemensamt äta frukost och gå igenom matchen. Därefter ta det lugnt och snacka ihop sig om vad som komma skall. Vid 10.30-11 går bussen till råsunda för ombyte och uppvärmning.
Träffas man inte på karlberg så träffas man direkt på Råsunda för gemensam frukost osv.
Tror tillomed det kan vara ett plus för spelarna att få spela mitt på dagen då det är ljust istället för på kvällen då det är mörkt. Men vafan, det är rena spekulationer från bådas våra håll och egentligen så hoppas jag att ni kör en kryssmatch.
Varför jag skriver så jävla mkt är för att jag har podcast utbildningar här och dom är så förbannat tråkiga så jag står fan knappt ut.