Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Det va ett jävla gnäll på dig. Är varenda jävla totte från söder ett curlingbarn i dessa dagar eller vad fan é detta?
Saxat från ett "curlingforum":
Citat:
Ursprungligen postat av Hjärnkirurg 1
FAN VA LACK MAN BLIR!
Hade detta varit bajen hade det blivit solklart poängavdrag samt lite extra böter och grejer, nu är det ju så att Bajen GYNNAS av detta då är det ju självklart att man inte kan straffa stackars lilla gais och stackars lilla wandersson
Hade detta varit bajen hade det blivit solklart poängavdrag samt lite extra böter och grejer, nu är det ju så att Bajen GYNNAS av detta då är det ju självklart att man inte kan straffa stackars lilla gais och stackars lilla wandersson
Citat:
Ursprungligen postat av Hjärnkirurg 2
"Logiken är underbar. Gais innehåller bokstäverna AI. Det gör även aik.
Iom detta så får det självklart inget straff. Svff straffar inget som påminner om Aik. Bara Bajen"
typ
Iom detta så får det självklart inget straff. Svff straffar inget som påminner om Aik. Bara Bajen"
typ
Citat:
Ursprungligen postat av Hjärnkirurg 3
skulle vara underbart.. vi får väl se vad aik/svff gör nu när deras lag har guldchans.. om de vill ge ellos och bajen mer poäng vilket säkrar hammarbys kvarvarande i allsvenskan samt stärker ellos guldchanser eller om de ignorerar det som de råttor dom är..
Citat:
o.s.v. i all evighet. Det verkar som limsniffarna inte kunnat tackla omvandligen från hela Sveriges gulligullgäng (då precis allt var förlåtet) till att bara vara ett lag som alla andra. Att de inte märker att de låter som jävla rättshaverister hela högen?
Ursprungligen postat av Hjärnkirurg 4
Okej, det är väl lika bra att skriva några rader om den HÄR farsen som nu utspelar sig bland hövdingarna på fotbollsförbundet.
Eller för att uttrycka mig klart; AIK-hövdingarna på fotbollsförbundet.
För det vet ni väl alla om? Att folket i de äckliga kontoren håller på Gnaget?
Wanderson har alltså lirat utan giltigt arbets och uppehållstillstånd sen den 27:e juli.
Om rätt ska vara rätt så ska GAIS resultat strykas under den berörda perioden och lag som Bajen OCH Elfsborg skulle tokgynnas av det scenariot.
Och lägg märke till det enorma OCH:et holms plitade ned.
För om det gynnar Elfsborg, vilka skulle det då MISSgynna?
Jo, AIK förstås.
Guldet till Borås - plastbestick till grannkommunen.
Just därför kommer det inte att hända ett skit nu, vilket kan tyckas lite konstigt.
För när Bajen 2006 var på fitthåret att knipa SM-guldet och en supporter klev in på planen i derbyt mellan Bajen-dif på Söderstadion, då läste de jävla paragragryttarna rakt av från tävlingsbestämmelsarna och straffade de grönvita med tre poängs avdrag.
"Men titta, det står ju så i våra bestämmelser"
Visst, lätt för en aik-pamp att bestämma, när det gällde Bajen.
Men nu gäller det aik, era kvacksalvare i fotbollsbranchen. Hur löser ni detta?
Ska bli OERHÖRT intressant att följa den här utvecklingen.
Nu ska jag dock tillägga en sak direkt.
Jag tycker personligen att sån här skit ska ignoreras.
Gais har inte fuskat medvetet och då måste det sunda förnuftet få råda, alltid. ALLTID!!!
Men så jobbar inte fotbollsförbundet.
Vi minns alla hur lätt det var att sparka ned ÖSK i superettan för att de hade 500.000 kr i skulder.
En piss i havet för en fotbollsklubb.
Men hur lät det då? ÄVEN då.
"Men titta, det står ju så i våra bestämmelser"
Så, fotbollsförbundet, hur i helvete ska ni lösa det här?
Råttor...
/hyckleri
Eller för att uttrycka mig klart; AIK-hövdingarna på fotbollsförbundet.
För det vet ni väl alla om? Att folket i de äckliga kontoren håller på Gnaget?
Wanderson har alltså lirat utan giltigt arbets och uppehållstillstånd sen den 27:e juli.
Om rätt ska vara rätt så ska GAIS resultat strykas under den berörda perioden och lag som Bajen OCH Elfsborg skulle tokgynnas av det scenariot.
Och lägg märke till det enorma OCH:et holms plitade ned.
För om det gynnar Elfsborg, vilka skulle det då MISSgynna?
Jo, AIK förstås.
Guldet till Borås - plastbestick till grannkommunen.
Just därför kommer det inte att hända ett skit nu, vilket kan tyckas lite konstigt.
För när Bajen 2006 var på fitthåret att knipa SM-guldet och en supporter klev in på planen i derbyt mellan Bajen-dif på Söderstadion, då läste de jävla paragragryttarna rakt av från tävlingsbestämmelsarna och straffade de grönvita med tre poängs avdrag.
"Men titta, det står ju så i våra bestämmelser"
Visst, lätt för en aik-pamp att bestämma, när det gällde Bajen.
Men nu gäller det aik, era kvacksalvare i fotbollsbranchen. Hur löser ni detta?
Ska bli OERHÖRT intressant att följa den här utvecklingen.
Nu ska jag dock tillägga en sak direkt.
Jag tycker personligen att sån här skit ska ignoreras.
Gais har inte fuskat medvetet och då måste det sunda förnuftet få råda, alltid. ALLTID!!!
Men så jobbar inte fotbollsförbundet.
Vi minns alla hur lätt det var att sparka ned ÖSK i superettan för att de hade 500.000 kr i skulder.
En piss i havet för en fotbollsklubb.
Men hur lät det då? ÄVEN då.
"Men titta, det står ju så i våra bestämmelser"
Så, fotbollsförbundet, hur i helvete ska ni lösa det här?
Råttor...
/hyckleri
