Citat:
Ursprungligen postat av 010f
Hårt och hårt, tycker det är irriterande med folk som inte kan försöka diskutera, helt enkelt trött på dina inlägg. Kolla själv dina inlägg och fundera över varför folk tycker du är en pajas.
Jag hävdar att Malmö har dominerat mer eller mindre alla matcher men jag vet också att det inte räcker med ett bra spel utan man måste göra mål också. Har inte heller sagt något om att köra över utan fortfarande tvärtom och inte heller skriver jag utan punkt så du briljerade med ännu ett värdelöst inlägg.
Och nej, det är inte bara Malmöiter som vet att Malmö haft ett bra spel i år utan de flesta håller nog med. För övrigt intressant att du följt Malmö under hela året. Tänker inte svara mer på dig om du inte lyckas få till nåt vettigt. Föga troligt. Hejdå.
Hörrö spänn av lite grann va....nån mer humorbefriande människa än dig får man fan leta efter.

Har du varit så här grinig sen 2005?
Tänk vad roligt det vore om alla skrev som du tycker och vill att man ska göra....då hade knappast flashback funnits.
Sen om gnagare eller malmöiter tycker jag är en pajas bryr jag mig inte det minsta om
Du kan ju gå igenom dina egna inlägg först och främst, var och varannan medlem är ju tydligen idiot, pajas, meningslös, okunnig mm.mm
Men ett tips, sätt mig på ignore så slipper du mina värdelösa och pinsamma inlägg.