Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Alldeles oavsett vad man tycker om att en tjänsteman på Migrationsverket läcker uppgifter, som för övrigt inte är sekretessbelagda och därför knappast "känsliga" i ordets rätta bemärkelse, kan man ju inte komma i från att frågan om Wandersons eventuella avsaknad av arbetstillstånd har ett klart allmänintresse. Det är ju en av allsvenskans hetaste spelare, för det första. För det andra så kunde det ju ha varit så att Wandersons avsaknad av arbetstillstånd kunde ha medfört att Gais förlorar flera poäng vilket får till följd att den allsvenska tabellen kastas om rejält; det får man väl ändå kalla för ett allmänintresse?
Fast då är ju just endast de matcher som spelats innan ansökan kommit in, d.v.s. de innan 17 sep. intressanta och dom är ju redan preskriberade, nu visste kanske inte 'informatören' detta iof. Men om det nu visar sig vara blåvitaren köper jag aldrig att det var av någon form av allmännytta som var anledningen. Inte för att denna diskussionen kommer någon vart, vem det var kommer aldrig komma fram.
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Förresten måste alla teorier om att det var just styrelsemedlemmen i Änglarna som läckte uppgifterna betraktas som spekulationer innan man har något mer handfast att gå på.
De är rena spekulationer och inget annat. Som jag skrev i början av denna debatten, jag blir bara mer och mer nöjd över hur denna soppa utvecklas. Jag kan komma att bli av med en grovt inkompetent sportchef till det lag jag stöttar. Som jag längtat.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
En fotbollsmatch kan nog vara allmänintresse nog ska du se, dock är det helt jävla irrelevant då jag högaktningsfullt skiter i repressalierna skvallertanten på Migrationsverket kan bli tilldelad. Och fokusen jag pratade om var diskussionerna i så gott som alla forum där saken diskuteras, vart någonstans nämnde jag några artiklar? Men frukta inte, jag blir inte direkt förvånad om mediadrevet redan är igång om MV-spåret när mamma väcker dig imorgon, du förstår, Gais är helt enkelt för ointressanta för att hålla liv i en sån här grej, media behöver lag som Blåvitt som berör
Bwahahaa... Så det är det det handla om? Du saknar blåvita rubriker i gepe? Jaja, du ska nog få dom snart lilla putte-nutte. Fortsätt du att hänga på forum och bli irriterad på att folk inte tror och tycker som du. Kan du bli mer patetisk? Sov sött och akta dig för mardrömmar om bortspelat guld på måndag.
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Vem av oss som är en pajas trodde jag redan var utagerat
Jolly good played sir.
Pajas.