2009-09-30, 20:25
Medlem
Viking-s avatar
Bra nyheter för oss serieledare!
Pertan är antagligen tillbaks mot Gefle!
Visade sig vara en lindrig skada.

Citat:
Ursprungligen postat av cst
Nej, varför det? Han slår mot en motståndare med knuten näve. Hade det hänt utanför fotbollsplanen hade han mycket väl kunnat bli fälld för misshandel. Mordförsök är kanske en överdrift.

Ja, vi har en skrattfest där tex.
"Obolo fast för misshandel, snärtade till annan mans vad"
Citera
2009-09-30, 20:39
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Bra där Ofere vilar nästa omgång p.g.a. avstängning va? Så han kan komma till matchen mot IFK heltänd och trycka in ett par baljor i ett mål med rätta proportioner...

Ja han är avstängd mot Örebro så vi får hoppas han är sugen den 18.

Verkar som Malmö vaknat för sent som vanligt men förhoppningsvis håller formen resten av säsongen så vi kan förstöra så många gulddrömmar som möjligt. Elfsborg var bara början. Även om det ryktas att en del spelare satt stora summor på den läggmatchen. Men men, rykten.

Lycka till.
Citera
2009-09-30, 20:45
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Lite rart när supportrarna till vissa marginallag med hetta i rösten förklarar att dom minsann ska göra allt för att spela bort IFK från guldet.

Men Blåvitt berör.

Orkar inte ge mig in i en historielektion som svar på det slaget under bältet men du har rätt. Vi är näst bäst historiskt sett. Marginallag minsann. Lite som stolpe ut på konstgräs då eller?

Ni berör inte, ni är som den där fula tjejen man knullade på fyllan som bara vägrar gå hem.
Citera
2009-09-30, 20:55
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander Lias
Orkar inte ge mig in i en historielektion som svar på det slaget under bältet men du har rätt. Vi är näst bäst historiskt sett. Marginallag minsann. Lite som stolpe ut på konstgräs då eller?

Ni berör inte, ni är som den där fula tjejen man knullade på fyllan som bara vägrar gå hem.

Nädå, jag tar inte ifrån MFF deras fina historia. Den är onekligen imponerande. Men faktum är att de senaste 20 åren har MFF mest varit ett marginallag (ja, med undantag för 2004 då).
Citera
2009-09-30, 21:01
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platniklas
kanske bättre om du faktiskt kollar på matchen och vad som händer innan du skriver saker som du inte vet nåt om, att du säger att det är en reflex är ju bara pinsamt.
Jag kollade på matchen.
Säg vad du vill jag tycker det var en reflex. Annars hade media förstorat upp det.?
Citera
2009-09-30, 21:04
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Nädå, jag tar inte ifrån MFF deras fina historia. Den är onekligen imponerande. Men faktum är att de senaste 20 åren har MFF mest varit ett marginallag (ja, med undantag för 2004 då).

Minst sagt. 2004 var dock inget undantag. Jag har sagt det här förut; Att vara beroende av andra resultat sista omgången är ett tröstpris. Ett hån. 88 var senast jag var riktigt riktigt nöjd. Så illa är det.

SM-guld förtjänar man om man leder serien innan sommaruppehållet och sen krossar vidare hela hösten. Gör flest mål och släpper in minst. Men jag är en svår jävel.
Citera
2009-09-30, 21:09
Medlem
Rubarth23s avatar
Alla malmöiter, sen när Ofere är tillbaka mot sillstryp, ska han och daniel Larsson bilda anfallspar eller ska Wilton spela?
Citera
2009-09-30, 21:12
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Alla malmöiter, sen när Ofere är tillbaka mot sillstryp, ska han och daniel Larsson bilda anfallspar eller ska Wilton spela?

Det vet bara Roland "jag plockar startelvan ur en hatt" Nilsson. Dessvärre.
Citera
2009-09-30, 22:04
Medlem
Rubarth23s avatar
Haha men om du fick välja..?
Citera
2009-09-30, 22:18
Medlem
Citat:

Tror du han vill ha den pengakåta äckelbrassen på planen?
Citera
2009-09-30, 22:43
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:

Då hade Malmö spelat med tre anfallare. Larsson, Ofere, Mehmeti. Och sålt Wilton om det är någon vid sina sinnes fulla bruk som vill ha honom eller ta över hans ofattbara lönekostnad.

Ni kanske e sugna på att ta "hem" honom?
Citera
2009-09-30, 22:48
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander Lias
Då hade Malmö spelat med tre anfallare. Larsson, Ofere, Mehmeti. Och sålt Wilton om det är någon vid sina sinnes fulla bruk som vill ha honom eller ta över hans ofattbara lönekostnad.

Ni kanske e sugna på att ta "hem" honom?
NEJ!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in