2009-04-22, 15:44
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Nisse är den största anledningen till att AIK kan flytta upp sin backlinje så mycket som de har gjort den här säsongen. Han vinner fan allt i luften.
Hmm... För det är ju det en ytterback sysslar med allra mest?
Citera
2009-04-22, 22:16
Medlem
50-öring.s avatar
+ Malmö ser betydligt starkare ut bakåt jämfört med tidigare år.
+ Ricardinhos små raseriutbrott som dyker upp i nästan alla matcher. Mycket vilja.
+ RÅP går från klarhet till klarhet. Borde enligt mig vara startman.

- Bytet kom försent.
- Ribbor och stolpar.
- Oerhört dålig markering på hörnan.
- Svårt att hålla bollen i anfallsposition.
- Domaren (Han blåser sönder matchen lite enligt mig, och nej, innan någon grinolle kommer in här, jag påstår inte att resultatet skulle varit annorlunda om domaren hade varit bättre.)
- Elfsborgsspelarna bölar för mycket.
Citera
2009-04-22, 22:21
Medlem
Shuyins avatar
Vi har chatt trådar per omgång - öppna för er som inte kan hålla fingrarna borta - så använd dem!

/mod.
Citera
2009-04-22, 22:29
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Vi har chatt trådar per omgång - öppna för er som inte kan hålla fingrarna borta - så använd dem!

/mod.
Jag måste blivit blind av allt hembränt, var är chatt-tråden för omgång 5??
Citera
2009-04-22, 22:31
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Jag måste blivit blind av allt hembränt, var är chatt-tråden för omgång 5??

Tänk att man skall behöva tänka själv åt andra, jag citerar det här inlägget och låter det kvarstå så övriga kan notera mitt svar.

Om det inte finns en - skapa en! Inte svårare än så. Vi har, trots allt, tro det eller ej, fortfarande fri vilja kvar i de här tiderna.

/mod.
Citera
2009-04-22, 22:34
Medlem
Så tror nån mer att KFF riskerar att göra en Björklöven, vinnare ena året och nästa åker man ur?
Citera
2009-04-22, 22:40
Bannlyst
Oj så skräckinjagande Real Malmö är med Wilton "girigbuken" Figueiredo i laget. Han är ju på väg att ge Malmö samma valuta för pengarna som apa fick för Quirino.
Citera
2009-04-22, 22:56
Medlem
Ariess avatar
rätt intressant att kolla på aftonhoran och expressen nu när Mff förlora är det stora notiser men när vi vann över råttorna så vad där inget
Citera
2009-04-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Oj så skräckinjagande Real Malmö är med Wilton "girigbuken" Figueiredo i laget. Han är ju på väg att ge Malmö samma valuta för pengarna som apa fick för Quirino.

Eller för Batan.

Och i morgon finns det faktiskt stor chans att vi går upp i serieledning. Men Örgryte hittar väl nån doldis som gör succé i Allbäcks frånfälle...
Citera
2009-04-22, 23:12
Medlem
Hajvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Eller för Batan.

Och i morgon finns det faktiskt stor chans att vi går upp i serieledning. Men Örgryte hittar väl nån doldis som gör succé i Allbäcks frånfälle...

Vi kan bara hoppas att dom hittar någon
Citera
2009-04-22, 23:13
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Så tror nån mer att KFF riskerar att göra en Björklöven, vinnare ena året och nästa åker man ur?

Nej djurgården och öis är på tok för dåliga för att KFF ska riskera att åka ur direkt..och ett kval skulle dom greja utan problem. Tror KFF i slutändan blir ett mittenlag, ska bli kul att se om dom kvalar in till champions leagues gruppspel...
Citera
2009-04-22, 23:53
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Nej djurgården och öis är på tok för dåliga för att KFF ska riskera att åka ur direkt..och ett kval skulle dom greja utan problem. Tror KFF i slutändan blir ett mittenlag, ska bli kul att se om dom kvalar in till champions leagues gruppspel...
... Det jag sett, om vi räknar bort 0-6 matchen.. så tycker jag DIF har spelat bitvis bättre än KFF:.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in