+ Malmö ser betydligt starkare ut bakåt jämfört med tidigare år.
+ Ricardinhos små raseriutbrott som dyker upp i nästan alla matcher. Mycket vilja.
+ RÅP går från klarhet till klarhet. Borde enligt mig vara startman.
- Bytet kom försent.
- Ribbor och stolpar.
- Oerhört dålig markering på hörnan.
- Svårt att hålla bollen i anfallsposition.
- Domaren (Han blåser sönder matchen lite enligt mig, och nej, innan någon grinolle kommer in här, jag påstår inte att resultatet skulle varit annorlunda om domaren hade varit bättre.)
- Elfsborgsspelarna bölar för mycket.
Oj så skräckinjagande Real Malmö är med Wilton "girigbuken" Figueiredo i laget. Han är ju på väg att ge Malmö samma valuta för pengarna som apa fick för Quirino.
Oj så skräckinjagande Real Malmö är med Wilton "girigbuken" Figueiredo i laget. Han är ju på väg att ge Malmö samma valuta för pengarna som apa fick för Quirino.
Eller för Batan.
Och i morgon finns det faktiskt stor chans att vi går upp i serieledning. Men Örgryte hittar väl nån doldis som gör succé i Allbäcks frånfälle...
Så tror nån mer att KFF riskerar att göra en Björklöven, vinnare ena året och nästa åker man ur?
Nej djurgården och öis är på tok för dåliga för att KFF ska riskera att åka ur direkt..och ett kval skulle dom greja utan problem. Tror KFF i slutändan blir ett mittenlag, ska bli kul att se om dom kvalar in till champions leagues gruppspel...
Nej djurgården och öis är på tok för dåliga för att KFF ska riskera att åka ur direkt..och ett kval skulle dom greja utan problem. Tror KFF i slutändan blir ett mittenlag, ska bli kul att se om dom kvalar in till champions leagues gruppspel...
... Det jag sett, om vi räknar bort 0-6 matchen.. så tycker jag DIF har spelat bitvis bättre än KFF:.