2009-09-30, 19:45
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Så, då borde bägge bli avstängda? Eller är det bara djurgårdsspelaren som ska följa de regler som finns?

Keane och Zidane blev ju bägge provocerade, men inte är det okej att handla så där ändå. Varför är Obolos hämnd okej, men inte övriga?

Haha, ursäkta mig men vad är det för retoriska floskelfrågor du ställer?
Min ställningspunkt är att Obolo inte ska bli avstängd. Inte för att han är en spelare som spelar i mitt eget lag, utan för att jag anser det berättigat att slå iväg med armen om nån jävel nästan avsiktligt försöker sig på att skada en (ser ju onekligen ut så när man rullat reprisbandet) och avslutar med att rycka en i håret. Tyvärr henrik21, men det känns som att du försöker bygga ett berg av ett icke-existerande gruskorn.
Citera
2009-09-30, 19:49
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Tror inte den poängen går fram (någonsin). Konstigt nog så verkar det ju vara okej med vissa handlingar så länge man är svartgul.

Jag tycker också att du har fel, vägrar inse sanningen. Tolkar saker hur du vill för att styrka dina fantasier. Vägrar lyssna på motargument och drar slutsatser som om du vore i de yngre tonåren. Du likställer handlingar helt utan att inse gradskillnad.

Jag är himmelsblå, inte svartgul. Men det kan du säkert vända på till din fördel.

18/10 gör vi allt för att säkra gnagets guld, om dom behöver hjälp. Sillstryparjävel.
Citera
2009-09-30, 19:53
Medlem
Viking-s avatar
Cst och henrik21 bjuder på en hel del vansinniga inlägg, grymt kul att läsa
För det kan väl inte vara annat än skämt?
Jag kan iaf förstå cst, hans lag spelar värre än Vasalund, så det är svårt att inte drabbas av galloway-effekten.
henrik21 är bara bitter på att hans lag inte kan spela utan Hysen, då finns det inget roligare än att klampa in hit och försöka provocera sina motståndare.
Citera
2009-09-30, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Nej, varför det? Han slår mot en motståndare med knuten näve. Hade det hänt utanför fotbollsplanen hade han mycket väl kunnat bli fälld för misshandel. Mordförsök är kanske en överdrift.

3 matchers avstängning för en liten klapp? Ärligt talat, kallar du det där ett slag så är du patetisk. Magnusson reagerade ju inte ens. Det är såklart inget som ska förekomma oprovocerat på en fotbollsplan, men blir man dragen i håret när man sitter ner är det fan befogat.
Citera
2009-09-30, 19:56
Moderator
vfs avatar
Äh, Obolos lilla smäll var väl ingenting att hänga upp sig på.
Kims fadäs var inte heller någon större grej. Känns som att fokus
flyttas till skitsaker bara för att det rör AIK och IFK.

Citat:
Ursprungligen postat av Alexander Lias
Jag är himmelsblå, inte svartgul. Men det kan du säkert vända på till din fördel.

18/10 gör vi allt för att säkra gnagets guld, om dom behöver hjälp. Sillstryparjävel.

Men du är knappast på riktigt lille vän.
Citera
2009-09-30, 20:00
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
18/10 gör vi allt för att säkra gnagets guld, om dom behöver hjälp.
Haha! Är du på riktigt?
Citera
2009-09-30, 20:03
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
3 matchers avstängning för en liten klapp? Ärligt talat, kallar du det där ett slag så är du patetisk. Magnusson reagerade ju inte ens. Det är såklart inget som ska förekomma oprovocerat på en fotbollsplan, men blir man dragen i håret när man sitter ner är det fan befogat.

Dragen i håret? Ja det kan ju göra ont om man är jävligt håröm...
Citera
2009-09-30, 20:13
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Haha! Är du på riktigt?
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Men du är knappast på riktigt lille vän.

Såvida inte spelschemat ändrats så visst är jag det. Se det som pest eller vinterkräksjukan. Jag och alla andra Malmöiter jag känner missunnar ifk stolpflytt all form av sportslig framgång.

Hellre ett gulsvart helvete än att se ett par tusen inavlade fiskare dansa i nån fontän.
Citera
2009-09-30, 20:15
Medlem
padrons avatar
Mycket flicksnack i tråden nu. Örfilar hit - flyttade stolpar dit.

Fotboll spelas på planen!

Vill vi verkligen se matcher avgöras i styrelserum eller tingsträtter?
Alla som inte gillar det kan antingen försöka få SvFF att ändra reglerna eller istället börja följa konståkning! Och starta en ny tråd.
Senast redigerad av padron 2009-09-30 kl. 20:18.
Citera
2009-09-30, 20:18
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Såvida inte spelschemat ändrats så visst är jag det. Se det som pest eller vinterkräksjukan. Jag och alla andra Malmöiter jag känner missunnar ifk stolpflytt all form av sportslig framgång.

Hellre ett gulsvart helvete än att se ett par tusen inavlade fiskare dansa i nån fontän.

Bra där Ofere vilar nästa omgång p.g.a. avstängning va? Så han kan komma till matchen mot IFK heltänd och trycka in ett par baljor i ett mål med rätta proportioner...
Citera
2009-09-30, 20:20
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Cst och henrik21 bjuder på en hel del vansinniga inlägg, grymt kul att läsa
För det kan väl inte vara annat än skämt?
Jag kan iaf förstå cst, hans lag spelar värre än Vasalund, så det är svårt att inte drabbas av galloway-effekten.
Vad i mina inlägg skulle vara ett skämt? Det känns inte så motiverad att ta åt sig dina tomma påståenden om du inte levererar lite substans.
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
3? Är du verkligen läskunnig? Det ska inte förekomma provocerat heller. Hade någon slagit på någon av era porslinskatter hade det varit ett helt annat ljud i skällan och det vet alla som hängt i det här forumet en längre tid.
Citera
2009-09-30, 20:23
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:

Lite rart när supportrarna till vissa marginallag med hetta i rösten förklarar att dom minsann ska göra allt för att spela bort IFK från guldet.

Men Blåvitt berör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in