Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Nej din dumma fan, men från Gunnar Grens som du uppenbart ser, men du kanske tror att de spelade samtidigt. Och det hart ju ingen betydelse ändå i det aktuella fallet, idag står det att stolparna ska vara förankrade.
Det är ju inte heller så att han gör ett marklyft, utan han puttar in dem.
Nej det var inte ett försök att säga någonting om Kims agerande, det var ett försök att visa hur jävla irrelevant det var att Pål kunde flytta målen.
Däremot är det helt sjukt hur detta kan bli en av de största snackisarna under hela säsongen.
Varför det blir en stor snackis är för att det finns en del element som tycker att det var en bra sak han gjorde och inget fel med det alls.
Många som jag anser det är fusk, sen hur man ser på graden av fusk kan diskuteras.
Jag vill att detta i framtiden ska ge ett kännbart straff och hade det varit Covic så hade jag förespråkat precis samma.
Sen spelar det ingen roll hur han gör när han flyttar stolpen medvetet, han gör det så himla enkelt är det, och nu är vi här.
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Snälla, mata inte trollet "klyban"
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Det vet jag inget om, det jag däremot vet är att "klyban" är ett.
För tillfället har du har du 4622 post att gå igenom efter troll material, lycka till för du kommer inte hitta 1 promille som ens kan komma nära vad som kallas troll.
Det vi håller på med här en debatt/diskussion och bara för jag inte tolererar denna typ av "fusk" betyder inget mot ditt påstående.
Antar bara att du har dålig på att formulera bra svar för din sak, så tror du att kalla mig ett troll skulle få mig att fatta fattningen.
Finns inget du kan göra här som skulle få mig någonsin det minsta arg över.
Och jag kräver heller inga super straff ala skicka ner dom i superettan, förlorade matcher eller andra tok straff.
Egentligen är jag nöjd med att dom kommer upp med en regel för framtida fusk stävjas.
Att följa regeln förankrade mål(och så att inte man kan frigöra denna förankring av målet) är en åtgärd som skulle funka mot detta fusk.
Även kanske en ny regel eller ett prejudikat, skulle göra så fortsatt bedömning och straff skulle avsluta denna typ av fusk helt och hållet.