2009-09-21, 22:14
Medlem
Brullas avatar
Så jäkla härligt att se Gnaget göra många mål och som vanligt vara helt otroligt stabila defensivt. Kul också att Mutumba är i storform!

SM-Guld!
Citera
2009-09-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
0-0 va?

Han menar att MFF lekte med AIK på hemmaplan vilket stämmer men AIK klarade med nöd och näppe 0-0.
Citera
2009-09-21, 22:17
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Haha ja, fan då.
Nä, men denna matchen kan man ju verkligen säga att ni var värda att vinna.
Sen ogillar jag inte MFF bara alla dumdryga supportrar
Men grattis, ni spelade grym fotboll.

Äh, på FB tycker jag faktiskt att vi sköter oss ganska bra
Citera
2009-09-21, 22:17
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Han menar att MFF lekte med AIK på hemmaplan vilket stämmer men AIK klarade med nöd och näppe 0-0.
Nu vann ni en match fair and square, då måste ni väl inte börja snacka om erat "vi skulle vunnit" snack.
Sen tycker jag inte MFF lekte med AIK.
Citera
2009-09-21, 22:21
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Efter dagens fotbollskväll så är det ju en del frågar man kan ställa sig. Eller en fråga och några kommentarer i alla fall.

Angående IFK:s spelsystem och eventuella ändringar i det. Har dom spelat 4-5-1 den senaste tiden? Jag tycker det känns väldigt mycket som att Stiller och Hysén har spelat tillsammans på topp i ett 4-4-2..

Malmö lyckades göra mål för en gångs skull. Förvånande? Nej inte det minsta med tanke på hur dom spelade. Hur många av dom 5 målen var skott långt utifrån genom en täckande backlinje? Hur många av målen gjordes genom en dribblingsraid från halva planen genom ett samlat försvar?

Humm humm humm... Några kommentarer sa jag ju. Vart tog dom andra vägen? Ähhh.. Skit samma.
Citera
2009-09-21, 22:22
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Nu vann ni en match fair and square, då måste ni väl inte börja snacka om erat "vi skulle vunnit" snack.

Antagligen en av de bästa matcherna i år. Fråga bara gunseng2 eller turbo75. Vem kommer inte ihåg hur de båda hyllade Malmö och samtidigt var enormt tacksamma över ett poäng? Nåja, du har redan bestämt dig, så det spelar väl ingen roll vad man säger.
Citera
2009-09-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah

Vad spelar det för roll hur man spelade? Det kommer gå till historien som 0-0. Pajas.

http://www.youtube.com/watch?v=72OuatzA7Fc
Citera
2009-09-21, 22:28
Medlem
Citat:
Malmö FF var klasser bättre än AIK på hemmaplan igår, det som skulle konstateras där AIKaren inte förstod vad som emnadees.

Och idag var MFF fantastiskt bra, tråkigt att dom kommer igång så sent i år igen dock...

HUr kan det vara så få Elfsborgare på plats när dom jagar guld?

Underbar stämning idag, hymnen i andra halvlek gav gåshud...
Citera
2009-09-21, 22:29
Medlem
rosenqvists avatar
Så jävla skön och viktig vinst!

Nu gäller det bara att vi tar en ännu viktigare vinst på torsdag mot Henkeborg!
Citera
2009-09-21, 22:30
Bannlyst
Nu har vi också fått en förklaring till varför vraken har smeknamnet Bajen... föga oväntat i och för sig om ni frågar mig...

http://www.bajenfans.se/web/index.php?option=com_content&task=view&id=1602&Ite mid=57
Citera
2009-09-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Vad spelar det för roll hur man spelade? Det kommer gå till historien som 0-0. Pajas.

http://www.youtube.com/watch?v=72OuatzA7Fc
Förklarade inlägget som du inte förstod där du citerade MFFaren som tyckte ni kunde ta guld nu och att det kändes bra för honom då när MFF spelat ut er på hemmaplan, inte för jag förstår vad det hjälper men nu bör du förstå din lilla gnagare.

Måste kännas skönt att ha allt så här i egna händer nu...
Citera
2009-09-21, 22:31
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Antagligen en av de bästa matcherna i år. Fråga bara gunseng2 eller turbo75. Vem kommer inte ihåg hur de båda hyllade Malmö och samtidigt var enormt tacksamma över ett poäng? Nåja, du har redan bestämt dig, så det spelar väl ingen roll vad man säger.
Nä det är antagligen sant, jag var dock på matchen MFF-AIK, Malmö spelade bra med någon utklassning var det inte snack om. Men men, ta allt jag säger om MFF med en nypa salt, då det inte är mitt favorit lag.. tydligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in