2009-09-30, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Den öppna handflatan är väldigt knuten. Han måste ha dragit väldigt hårt i håret, han rufsar och släpper men kan väl inte hjälpa att Obolo inte använder schampo och har alldeles för mycket tovor.
Du får tänka på att Magnusson är van att klappa Rajalakso's kalufs som är alldeles slätstruken.

Du måste ju skaffa glasögon... Först hävdar du att ni var fler på läktaren än vad vi var 2004. Sen hävdar du att Magnusson "rufsade" Obolo i håret?
http://img504.imageshack.us/img504/5747/81021483.jpg

Det känns som att fokus flyttas till Óbolos "fruktansvärda knytnävsslag" snarare än att ni har spelare i laget som faktiskt drar folk i håret. Jag visste att ni hade en damtränare, men inte att ni betedde er som kvinnor. Nog för att Martin Andersson är gay men inte har väl Magnusson också gått och blivit det?
Citera
2009-09-30, 23:10
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander Lias
Ni kanske e sugna på att ta "hem" honom?
Så fan heller

Frågan är vem som är störst flopp, han eller Oremo..

Jag tycker Oremo.
Citera
2009-09-30, 23:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Du måste ju skaffa glasögon... Först hävdar du att ni var fler på läktaren än vad vi var 2004. Sen hävdar du att Magnusson "rufsade" Obolo i håret?
http://img504.imageshack.us/img504/5747/81021483.jpg

Det känns som att fokus flyttas till Óbolos "fruktansvärda knytnävsslag" snarare än att ni har spelare i laget som faktiskt drar folk i håret. Jag visste att ni hade en damtränare, men inte att ni betedde er som kvinnor. Nog för att Martin Andersson är gay men inte har väl Magnusson också gått och blivit det?

Du är helt underbar! Om du istället för att frysa bilden kollar på videon så ser du att håret glider ur händerna på Magnusson.. Om du inte märker det vet jag inte vad jag ska säga...
Citera
2009-09-30, 23:20
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Du är helt underbar! Om du istället för att frysa bilden kollar på videon så ser du att håret glider ur händerna på Magnusson.. Om du inte märker det vet jag inte vad jag ska säga...

Magnusson ska efter matchen tydligen försökt ta sig in i samma badkar som Ivan låg i. Han ville tydligen försonas på ett högst ovanligt sätt...
Citera
2009-09-30, 23:25
Medlem
matte91s avatar
Då var tiden för derbyt mellan hammarby - aik fastställd, det blir kl 12.30 söndag den 25 oktober, hur fan tänker man då man lägger en match den tiden

"Avsparkstid i AIK-derbyt fastställd

Det har pratats om det en tid och nu är det definitivt klart – Hammarbys hemmaderby mot AIK kommer att spelas klockan 12.30 söndagen den 25 oktober, detta enligt önskemål från innehavaren av tv-rättigheterna.

Skriv in tiden i kalendern, ladda för det mentalt och ge järnet på Råsunda i årets sista derby."
källa: hammarbyfotboll.se
Citera
2009-09-30, 23:29
Medlem
fan asså jag svär är med i firman boys men nu kommer jag inte kunna bråka för det är så tidigt

Blir så sur på tidiga avsparkar. Men jobbar i varje fall inte men kommer fan knappt vakna. En söndagmorgon. Kan tänka mig att det blir tomt på barnfamiljer. Tyvärr svff, ni suger.
Citera
2009-09-30, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Så fan heller

Frågan är vem som är störst flopp, han eller Oremo..

Jag tycker Oremo.

Väger vi in stålarna måste väl Wilton kostat en bra bit mer än Oremo (inte för att jag har några siffror i huvudet). Svider väl lite värre när en sådan floppar.
Citera
2009-09-30, 23:36
Medlem
och angående obolo, stolpar, hårdragningar och så vidare:

det spelar ingen jävla roll, sluta diskutera. straffet kan vi ändå inte påverka. Obolos är knappast värt ett straff, ifk:s stolpflytt är inget regelbrott direkt. Inför regel. Whatever. Difs spelare blev ej påverkad av att bli touchad av en hand på låret. Ifk har tydligen inte fått något plus med sina stolpar.

Jag tycker det är mycket mer intressant att diskutera själva spelet i sig. Och hur det kommer gå.

Att älta straff och skit gör bara folk förvirrade, irriterade, arga. Dömt är dömt.
Citera
2009-09-30, 23:58
Medlem
Citat:

Jag har sett klippet flertalet gånger men nu orkar jag faktiskt inte ens ta diskussionen längre. Det faktum att du helt ignorerade delen i mitt inlägg som handlade om att ni skulle ha varit fler på läktaren än vi var 2004 gör att jag tror att du vet om att du har fel innerst inne. Det måste vara otroligt smärtsamt att veta att ni som bäst kan hamna på en kvalplats men för att lindra det egna magsåret så måste man greppa efter halmstrån och hitta fel hos andra - patetiskt bearbete av det egna problemet enligt mig.

Jag har varit i er sits och vet hur jävla dåligt man mår, speciellt när ens värsta fiender går för guldet och dessutom hånar en på arbetsplatsen. Svälj det, bit ihop och revanschera - det gjorde vi och ingen är lyckligare än jag just nu.

Skål på dig!
Citera
2009-10-01, 00:07
Medlem
GoHabss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte91
Då var tiden för derbyt mellan hammarby - aik fastställd, det blir kl 12.30 söndag den 25 oktober, hur fan tänker man då man lägger en match den tiden

"Avsparkstid i AIK-derbyt fastställd

Det har pratats om det en tid och nu är det definitivt klart – Hammarbys hemmaderby mot AIK kommer att spelas klockan 12.30 söndagen den 25 oktober, detta enligt önskemål från innehavaren av tv-rättigheterna.

Skriv in tiden i kalendern, ladda för det mentalt och ge järnet på Råsunda i årets sista derby."
källa: hammarbyfotboll.se

Kan låta konstigt, men detta kan komma mycket fint för Hammarby. Ett "avbrott i vardagen", en tidig match som bryter mönster, kan också komma att bryta Hammarbys mönster och förberedelser, och kanske även mentala spärrar.

Sen att man måste upp jävligt tidigt på en ledig dag är ju en annan sak
Citera
2009-10-01, 01:02
Medlem
LikeAGloves avatar
Sen skulle även Bojan haft rött kort i början av andra halvlek när han skjuter bollen mot mål ca 40 sekunder efter det att Johannesson blåst för offside och ca 10 minuter efter att han fick sitt gula...

Jag tror att matchbilden hade sett annorlunda ut om gnaget fått en man utvisad, djurgården var ju på gång där ett tag i synnerhet Tauer... eller var han på planen ens...
Citera
2009-10-01, 01:18
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte91

Ja, vad tror du själv? Kan det vara så att det bevisligen blir mindre bråk då?

För övrigt är det hur kul som helst att läsa gnagarnas bortförklaringar på obolos KNYTNÄVE!
"Öppen handflata"
"En lätt klapp"
"Han blev provocerad"
"Helt rätt att göra så, han måste ju försvara sig"
Ännu roligare blir det när man tänker på att dagarna innan denna händelse, diskuterades det en del över att gnagarna tyckte att dom har egna regler
Säger inte att det var speciellt allvarligt, men såna saker har renderat i utvisningar och avstängningar många gånger förr, men nu gäller det ju aik och råsunda.....så ja ni har nog fan rätt, ni har egna regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in