2009-09-29, 16:59
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Så, gör det felet mindre? Eller ska du försöka säga att Flavios misstag är litet eftersom Wernbloom gjorde en liknande sak. Flytta fokus från egna misstag till andras, det börjar likna Freivalds.

Men din lilla svagsinta individ! Har fiskångorna helt förstört din tankeförmåga?

Försök se skillnaden:
- Flavio, en brasse som inte kan svenska och är ny i AIK, tog på sig en till kastad tröja.

- Pontus Wernbloom som hade spelat i flera år i IFK tog på sig en Wisemen-tröja.

Jag jämförde inte med Wernbloom innan ni tog upp det.
Hur kan du beskylla Flavio för detta? Menar du att han skulle frågat någon innan han tog på sig den och misstro sina egna fans?
Citera
2009-09-29, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Även om han inte blir avstängd hoppas jag verkligen att han får smaka på sin egen medicin vid sidan av planen.

Du får ge dig på jakt efter honom och ge honom ett löst slag på benet!
Löjlig diskussion, han blir dragen i håret och ger tillbaka med en liten puff, bara pinsamt att Magnusson gnäller på det och får det till att han kan ha blivit slagen i ryggen. Visst, det var itne så snyggt av Obolo, men ingen kan väl tycka att det var farligt?
Citera
2009-09-29, 17:02
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
...vf undrar varför inte Flavio står för budskapet han har på en t-shirt som han uppenbarligen inte förstår och således tycker vf att Flavio borde knalla in på Gamle Port iförd tröjan. Det är ungefär lika puckat som att påstå att Wernbloom borde vara med i någon firmauppgörelse tillsammans med WM bara för att han hade en sån t-shirt på sig (som han troligtvis även förstod)...

Haha, där skrattade jag gott!
Citera
2009-09-29, 17:03
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m9
Du får ge dig på jakt efter honom och ge honom ett löst slag på benet!
Löjlig diskussion, han blir dragen i håret och ger tillbaka med en liten puff, bara pinsamt att Magnusson gnäller på det och får det till att han kan ha blivit slagen i ryggen. Visst, det var itne så snyggt av Obolo, men ingen kan väl tycka att det var farligt?

Halmstrån... Något vill man ju ha ut av den genomusla drabbningen.

Äh, förhoppningsvis bränner någon ner karlberg eller nåt~
Citera
2009-09-29, 17:03
Medlem
Bengaler? Check
Känslor mellan spelare? Check
Hånfulla banderoller? Check
Hatiska ramsor? Check
Håkkibåkki-indianer med sthlmskomplex? Check.

Kallas derbyhets. Saknar ni det i götet eftersom ni upprörs så mycket när det händer på Råsunda?
Citera
2009-09-29, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Bengaler? Check
Känslor mellan spelare? Check
Hånfulla banderoller? Check
Hatiska ramsor? Check
Håkkibåkki-indianer med sthlmskomplex? Check.

Kallas derbyhets. Saknar ni det i götet eftersom ni upprörs så mycket när det händer på Råsunda?

Efter IFK-Örebro var det drygt 20 sidor om den matchen. Vad blir det, Gnällbälteskomplex?
Citera
2009-09-29, 17:12
Medlem
Bornets avatar
Hur fan orkar ni?...
Citera
2009-09-29, 17:15
Medlem
benzins avatar
http://svtplay.se/v/1707690/fotbollskvall/28_9

Kanske har länkats, men 45 sek in så visar dom Obolos "slag" mot pajasen magnusson. I min meningen förtjänar han det där slaget alla dagar i veckan och får fan skylla sig själv. Minst lika osportsligt att oprovocerat dra någon i håret.
Citera
2009-09-29, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Efter IFK-Örebro var det drygt 20 sidor om den matchen. Vad blir det, Gnällbälteskomplex?

Jag kan inte för mitt liv komma ihåg en enda person som beskyllt örebro för både det ena och det andra och därmed ha någon sorts "gnällbälteskomplex".
Citera
2009-09-29, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Efterkonstruktioner är alltid intressanta. Varför tog han på sig den då, räckte inte de två matchtröjorna?

Flavio hatar Göteborg. Varför blir IFK upprörda?
Citera
2009-09-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Hur fan orkar ni?...

Det undrar man. "Åh, han flyttade stolparna", "Åh, han slog till en kille på benet eller ryggen eller vaden eller i hårfästet", "Åh, jag har studerat hela derbyt i slow-motion 4-5 gånger under natten för att kunna anmärka på alla fel och eventuella klagomål på våran största guldskonkurrent".

Livet är orättvist, ibland ser domaren rött och ibland friar han. Get over it.
Citera
2009-09-29, 17:22
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Men din lilla svagsinta individ! Har fiskångorna helt förstört din tankeförmåga?

Försök se skillnaden:
- Flavio, en brasse som inte kan svenska och är ny i AIK, tog på sig en till kastad tröja.

- Pontus Wernbloom som hade spelat i flera år i IFK tog på sig en Wisemen-tröja.

Jag jämförde inte med Wernbloom innan ni tog upp det.
Hur kan du beskylla Flavio för detta? Menar du att han skulle frågat någon innan han tog på sig den och misstro sina egna fans?

Egentligen så undrar jag bara om Flavio tittat i någon tabell sen han kom till Aik, om han har det så måste han ju rimligen ha sett Göteborg.
Sen säger han att han trodde texten hade nåt med SM-guld att göra. Man antar ju då att han tror Hata betyder Guld eller?

Sen skiter jag personligen om han har den tröjan på sig, bara en intressant reflektion
Senast redigerad av Crooken 2009-09-29 kl. 17:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in