2009-09-28, 23:00
Medlem
moliss avatar
Andra målet var riktigt snyggt enligt mig. Vet inte vad ni andra tyckte.
Citera
2009-09-28, 23:05
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det är väl ingen bedrift att slå seriens sämsta lag? Förlust mot ellos och ni är nere på jorden igen. Derbyt med stort D är Bajen-BP..vi får se om djurgårdarna i BP:s försvar viker ner sig som dom gjorde mot dif
såna som du säger något liknande efter varje aik seger, vad sa du när vi slog ifk stolpflytt med 1-0?

Citat:
Ursprungligen postat av molis
Andra målet var riktigt snyggt enligt mig. Vet inte vad ni andra tyckte.
kan inte annat än att hålla med
Citera
2009-09-28, 23:07
Medlem
Krayziebones avatar
Skönt att höra Jens Fjellström som sa i TVn att han hade DIF hjärta, men verkligen gillade hur AIK spelat dne här säsongen och han verkligen förstod varför dom låg där dom gjorde
Citera
2009-09-28, 23:10
Medlem
Sebbebebbes avatar
Det enda från matchen idag som jag inte gillade var hur dåligt drag det var från alla Gnagare. Jag menar, wtf?!
Stod och skrek sönder halsen, lite halvt frustrerande att se resten av folket sitta tyst hela matchen.

Satt iofs på östra (skulle egentligen vart norra, men det är en lång historia), men ändå vafan! Fler borde sjunga, det kändes stundtals riktigt dött.
Citera
2009-09-28, 23:11
Medlem
Ahruons avatar
Riktigt underbar seger idag! Var egentligen aldrig orolig, som man brukar vara på derbyn. Vi spelade bra, men faktum var att dif var extremt dåliga.

Kommer bli knallhårt nu, vilket inte är nyttigt då man ligger sömlös på nätterna och grubblar olika matcher som komma skall.
Citera
2009-09-28, 23:13
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Till DIF-skribenterna:

Varför Skriver,
Varför Skriver,
Varför skriver inte ni?!

Nu mår man som en bebis vid mammas tutte. Forza Gnaget!
För "vi" har annat att göra än att åka hem till datorn och sitta och runka framför AS tråden i Flashback.
Tråkig match för en Djurgårdare idag, finns inte mycket positivt just nu att skriva om, så varför ska man egentligen skriva då?
OM man nu ska ta ut en positiv sak ut vårat spel så måste man ändå säga att Dembo gör en kanon match, utan honom hade det lätt varit 4-0, 5-0.

Nu, nu liter bitterhet. Varför är alla AIK supportrar så jävla dräggfula? Undra om det har något med klass att göra, jag skulle nog tro att om man gör en undersökning i antalet medlemmar som är arbetslösa/låginkomsttagare/sjukskriva skulle nog AIK toppa den ligan, grattis, nu har ni vunnit något om ni missar guldet.
Citera
2009-09-28, 23:14
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
såna som du säger något liknande efter varje aik seger, vad sa du när vi slog ifk stolpflytt med 1-0?

Jag sa ingenting vid det tillfället. Men ta en titt på dif:s målskillnad och tabellplacering, allt annat än seger hade vart ett praktfiasko. Den som myntade uttrycket "det finns inga lätta matcher" hade så klart inte sett dif och bajen anno 2009
Citera
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
För "vi" har annat att göra än att åka hem till datorn och sitta och runka framför AS tråden i Flashback.
Tråkig match för en Djurgårdare idag, finns inte mycket positivt just nu att skriva om, så varför ska man egentligen skriva då?
OM man nu ska ta ut en positiv sak ut vårat spel så måste man ändå säga att Dembo gör en kanon match, utan honom hade det lätt varit 4-0, 5-0.

Nu, nu liter bitterhet. Varför är alla AIK supportrar så jävla dräggfula? Undra om det har något med klass att göra, jag skulle nog tro att om man gör en undersökning i antalet medlemmar som är arbetslösa/låginkomsttagare/sjukskriva skulle nog AIK toppa den ligan, grattis, nu har ni vunnit något om ni missar guldet.
Du låter uppgiven, är det möjligtvis galloway-effekten som spridit sig värre än man befarat?
Citera
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:

Så du är en medgångsrunkare?
Citera
2009-09-28, 23:21
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:

Hur skulle de då ha råd att supa så kraftigt och dessutom gå på fotboll? Och hur har det med allsvenskan att göra undrar jag? Fast AIK har ju flest medlemmar så det stämmer säkert. Men du menar kanske om man räknar på det rent procentuellt?

Hur som helst så var det en viktig och skön seger idag ja. Samtliga spelare var riktigt bra. Den som kanske var "sämst" tycker jag var Nisse. Men han var fortfarande godkänd. Vårat innermittfält samt Mutumba var bäst idag. Tjerna visade precis det jag skrev härom dagen. En massa rutin och ett jävla kämpande i 90 min. Jag saknade inte Dulee iaf.
Citera
2009-09-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Du låter uppgiven, är det möjligtvis galloway-effekten som spridit sig värre än man befarat?

Nåt måste man ju säga att era försök inför derbyt var jävligt tråkiga, men så har ni mkt freaks inom era led också.
Citera
2009-09-28, 23:27
Medlem
Losec.Muppss avatar
Som djurgårdare så blir min analys att gravitationen förstörde för DIF. Har man någonsin sett så mycket snubblande i en match? Varenda jävla spelare i DIF föll ju hipp som haver även när det bara fanns fördelar med att inte välta som en jävla Mercedes A-klass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in